مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

روزای گذشته روزای خیلی سخت و وحشناکی داشتم. تا این حد که فکر کنم تا یه مدت صبح ها باید با ترس از خواب پاشم.

در هر حال گذشت.

می نویسم که بعدها اگه آدم موفقی شدم، یادم نره چه روزهایی رو پشت سر گذاشتم.

خدایا همیشه پشت و پناهم باشو  کمکم کن.

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۸
آی دا

لعنت به زندگی لعنت به خودم لعنت به همه چیز لعنت لعنت لعنت

لعنت به امشب

لعنت به روزگار که مدام در حال صدمه زدن به منه

۰ نظر ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۵
آی دا
اضافه وزن پیدا کردم. نمیدونم چند کیلو چون ترازوم خراب شده، اما کمر شلوارم حاکی از این موضوعه. با خودم عهد بستم از امروز واقعا خوردن آجیل و شکلات رو به حداقل برسونم. چون اضافه وزن و شکم چند تیکه شده چیزایی هستن که خیلی به روحیه و اعتماد بنفسم صدمه میزنن.

روزای اول عید نشستم نکات گرامری و لغوی مقاله م رو برطرف کردم و اون قسمتایی که متوجه نمی شدم رو برای استادم هایلایت کردم. اما بعد افتادم تو سراشیبی عیددیدنی و مهمونی و شلوغی و کمی هم تنبلی و چند روزی هم خونه نبودم، و جواب دادن به سوالات ادیتور که مهمترین قسمت کار هست مونده.
یه مقدار انگیزه و انرژِیم این روزا پایین اومده. احتمالا افسردگی روزای پایانی عیده.
خدا کنه زودتر سرحال شم.

۶ نظر ۱۲ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۵
آی دا

مقاله ای که آخرین بار گفتم دارم ادیت می کنم تا با استادم واسه یه ژورنال ISI دیگه بفرستیم، دیروز جواب داوریش اومد. الحمدالله فعلا مردود نشده، اما خییییییلی ازش ایراد گرفتن و باید ایرادتش برطرف بشه، تا چاپش کنن.

اگه این مقاله چاپ بشه، میشه اولین خوشحالی بزرگ من در سال 97.

 من همیشه فکر می کردم مقاله آی اس آی دادن کار حضرت فیله و کلا دیگه ناامید شده بودم بتونم مقاله داشته باشم. اما الان که تا همین مرحله ش رو پیش رفتم، خیلی حس خوبی داره. امیدوارم بتونم تمرکز کنم و به خوبی ایراداتش رو برطرف کنم.

 قبول دارین ایام عیدی خیلی سخته؟؟

اما امروز داشتم فکر می کردم حالا که یه زندگی علمی رو انتخاب کردم؛ دیگه عید و غیر عید و تعطیلی و غیر تعطیل نداره؛ باید بتونم تو همه ی شرایط کار کنم.

امیدوارم امسال از لحاظ علمی برام سال خیییییلی خوبی باشه و خب زبانمم یه تکون اساسی بخوره.


سال نو مبارک :)

۳ نظر ۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۶
آی دا