مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دوباره؛ من

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

رفتم نوشته های پارسال این موقع رو خواندم. خیلی غمگین و نگران برای امور پایان نامه.

خب الان، من با یک جلد پایان نامه ی صحافی شده اینجا نشسته ام.

13 شهریور دفاع کردم و هفته ی پیش کارهای مربوط به فارغ التحصیلی را انجام دادم.

دنبال چالش جدید زندگی ام هستم و هنوز انتخابش نکرده ام...

گفتم نوشتن را باید دوباره شروع کنم.

نوشتن چیزی است که من را از خیلی چیزها نجات می دهد؛ هرچند اگر دیگر کسی اینجا را نخواند.

۹۶/۰۷/۰۷

نظرات  (۵)

۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۷ محدثه جان
حدس میزدم واسه پایان نامه ت ینجاروبستی،میخواستی روپایان نامه ت تمرکز کنی:)
...

پاسخ:
خوشحالم که هنوز پیگیر اینجایی :) :*
۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۲ .: جیرجیرک :.
یه شروع دوباره با فضا و ذهنیتی جدید :)

برای این پاییزِ بی دغدغه ی دانشگاهی، بهت تبریک می گم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
سلام.
همین چند ساعت پیش اومدم میدونستم دیگه پست نمیذاری گفتم برم ببینم کامنت پست قبلی توش چیزی نگفته به کسی.ولی خبری نبود.
گفتم خب دیگه به هرحال سرگرم اینستا شده و دیگه راحتتره اونجا...
بعد یک دفعه الان که اومدم دیدم وبلاگت به روز شده.عععععععع 
هورااااااا
پاسخ:
الهیییییییی😍😍😍:****
مرسی عزیزم از این انرژی مثبتت :*
۰۹ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۷ مصطفی موسوی
میخونیم میخونیم:)
پاسخ:
متشکرم:)

یه جورایی نگران شدم.

خیر باشد.

خوبه که می نویسی.

موفق باشید.

پاسخ:
همیشه از دیدن کامنت های شما خوشحال میشم:)
مرسی من خوبم
سلامت باشید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">