مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

:دی

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ق.ظ

هی روزا میخوام دوچرخه م رو بردارم ببرم بیرون دور بزنم. می بینم حوصله ندارم.

امروز رو تا ظهر خوب به کارام رسیدم بعد دیدم نمیشه.

موقعی که می خواستم واسه کنکور ارشد بخونم، اون سال اولش، که قبول نشدم، یه دفتر ورداشتم و کل روزای هفته رو مینوشتم که از هر درس چقدر خوندم و جمع می بستم و کلی از این قرتی بازی ها.

اما سال دوم که تقریبا میشه گفت هیچ درسی نخوندم و هیچ برنامه ی خاصی نریختم، قبول شدم :|

الان هی باز میخوام یه دفتر وردارم کارامو و درس خوندنام رو بنویسم، میترسم:| یعنی تا همین حد خرافاتی ام!!!!!

یه ذره هم میگم فارغ از نتیجه، سعی کنم فقط از زبان خوندنم لذت ببرم، میبینم باز نمیشه :|

حس میکنم بس که خونه موندم مخم آفت زده :))


تنها جذابیت این روزام اینه که میدونم ماه رمضون امسال، بعد از سحری میتونم کلی بخوابم :))) هارهارهار 

همینقدر بی نمک و سطحی و مزخرف شدم :)))



۹۷/۰۲/۱۱

نظرات  (۴)

برای کدوم آزمون میخونی؟ میشه کتاباتم معرفی کنی؟
پاسخ:
شاید یه آزمونی مثل تافل یا تولیمو.
بیشتر واسه سرگرمیه
کتابای اینا هم که مشخصه. 504، 400 و ..
پس قصد رفتن نداری؟ ;)
پاسخ:
منو کجا راه میدن آخه :))
اختیار دارید قربان. ارشد دانشگاه سراسری و کارمند نمونه. اونوقت منو راه بدن؟
پاسخ:
پول هم میخواد که ندارم. حالا تا چی پیش بیاد و چطور بشه.
فعلا شرایطش رو ندارم
میدونی ممکنه ما همو بشناسیم؟‌:) فک کنم ورودی یه سال بودیم. اما خب من رشتم فرق میکنه. نظر خصوصی نمیشه ارسال کرد؟
پاسخ:
عه؟ چه باحال.
چرا خصوصی رو فعال کردم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.