مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

استپ

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

پارسال اواسط ماه رمضون نوشته بودم که سال های قبل تر اگه می دونستم که آخرین سال هایی هست که میتونم تا سحر بیدار بمونم و اون ور تا لنگ ظهر بخوابم، سعی می کردم بیشتر خوش گذرونی کنم!!

هیچی دیگه امسال آرزوم برآورده شد!

فقط کسی که صبح ها میره سر کار میدونه چقدررررر سخته صبح روزه باشی و شب قبلش خوب نخوابیده باشی و بخوای بری سر کار!

سال پیش ماه رمضون آخرین امتحان دوره ی ارشدم رو داشتم، سر کار می رفتمو به دانشگاه برای پایان نامه رفت و آمد می کردم و همزمان ترجمه ی مقالات و...(چون میخواستم شهریور دفاع کنم و کردم)

امسال؟

خونه ام و باید بازم درس بخونم و خب میشه گفت راضیم.

فقط اینکه می دونم برنامه ی خوابم که بعد از عید مرتبش کرده بودم مجددا بهم می ریزه.

دو روزه زبان خوندن رو کامل ول کردم.

یه ذره از سختیش به ستوه اومدم.

آقای محترم به کلاس رفتن چندان اعتقاد نداره و میگه خودت باید بخونی. اما من حس می کنم دیگه ازین به بعد رو واقعا باید برم کلاس.

مکالمه م خب ضعیفه و موقع نوشتن پرش ذهنی دارم و نمی تونم افکارم رو منسجم کنم (اینا رو کسی داره می نویسه که یه زمانی فکر میکرد شاخ زبانه:| ).

اینا نیاز به تمرین و تکرار داره که خب من فاقدش هستم اکنون.

خلاصه که یه مقدار میخوام خودم رو معلق رو هوا نگه دارم ببینم وضعیتم چطور میشه.

خدایا خدایا خدایا مقاله م چاپ بشه چاپ بشه چاپ بشه..........امسال میخوام اولین خبر خیلی خوبم مربوط به چاپ شدن مقاله باشه..



نظرات  (۷)

۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۱۱ مسعود حقدادی
سلام 
امیدوارم مقاله تون چاپ بشه 
کلاس برید مسلما راحت تر پیشرفت میکنید در زبان

معلق بودن هم گاهی خوبه 

من هم نوشتم  سر بزنید ممنون 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
بله کلاس اگه استادش خوب باشه، چیز خوبیه
بله چشم
..ایشاالله مقاله ات چاپ بشه :)
پاسخ:
مرسی آبان ^_^
خوشحالم میکنی کامنت میذاری :)
انشاالله مقاله ت چاپ بشه و هی خبرهای خوب خوب بشنوی.
چه عجب ما موفق شدیم قبل از جناب مصطفی موسوی کامنت بذاریم😂😂😂
پاسخ:
:)))))
کلی خندیدم:)))
اون آره جلو در وبلاگم فک کنم چادر زده اتراق کرده:)))

مرسی عزیزم:*
ایشالا چاپ میشه. 
زبان خوندن رو ول نکن که میشی مث من...
پاسخ:
مرسی
ول که نه؛ یه ذره خسته شدم فقط..
یه روز من کار داشتم کند عمل کردم چه دور برداشتن همه :))
پاسخ:
دیر رسیدی:)))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من تا بیام ببینم چجوری برنامه خوابم رو بچینم که بهم نریزم. ۳۰ روز تموم شده!
پاسخ:
منم :))
سلام.میشه لطفا در مورد زلان خوندنتون تو خونه و کتابا و رفرنسهایی که اسنفده میکنید یه توضیح بدید.مرسی
میخوام تو خونه بخونه شروعش بذام سخته.گیجم چطوری شروع کنم
پاسخ:
سلام
تو این پست در مورد لغت 

و تو این پست در مورد لیسنینگ گفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">