مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

اگه چند روز پیش ها آلرژی بود

الان سرماخوردگی واقعیه.

من تو حالت دیفالتم که تمایل دارم نق بزنم همش

چه برسه به اینکه صدام گرفته باشه، سرفه کنم و آب دهنم پایین نره.

چند روزه صفحه ی وبلاگو باز میکنم بعد میبندم. این بار گفتم الکی بیام یه چیزایی بنویسم.

یکی از بلاگرا غر زده که فضای بلاگستان شده خاله زنکی.

ولمون کنین بابا. باشه شما خوبین، نویسنده این بلاگرین، بنویسین. به بقیه چکار دارین.

حتی آدمو برای نوشتن چند خط روزمره نویسی هم دچار عذاب وجدان میکنن تو این ممکلت آفت زده.

خیلی از کتابا و آثار معروف ادبی سطح بالای همین روزمره نویسی هاست. حالا ما نخوایم پیشرفته و ادبی بنویسیم به خودمون مربوطه، شما یونیک زمان خودت باش و به بقیه کار نداشته باش.


+مقاله رو مجددا برای آقای فیلیپ فرستادیم. امیدواریم این بار دیگه ایرادی نگیره و تا پایان تابستون چاپ بشه.

+زبان خوندن افتاده تو سراشیبی، و تصمیم گرفتم مدتی به امون خدا ولش کنم.

+دیروز آقای محترم دوباره ازم خواست به جای استرس الکی و نگرانی های بیخود، یه برنامه مدون و معقول بچینم و طبق همون کار کنم. این بار قول شرف دادم که عمل کنم. آخه این مدت از بس از این شاخه به اون شاخه پریدم که پر و بالم زخمی شده و الان گیج دور دور میزنم.

+چقدر پشیمونم که همون دوران بچگی چندین تا دوست انتخاب نکردم. غصه ی سال های اخیرم این بوده. همیشه تو انتخاب دوست مراقب بودم و حالا اوضام شده این. تنهای تنها. گاهی آدم نیاز داره که حرفاشو فقط به همجنس خودش بزنه.

+ تقریبا تا آخر تابستون یا اوایل پاییز سه تا اتفاق مهم قراره بیفته. 1-احتمالا چاپ شدن مقاله م، 2-کارای مربوط به مدرکم، 3- تموم شدن پروژه آقای محترم. شب و روز دعا می کنم راحت تموم شن و یه نفس عمیق بکشیم بس که تحت فشاریم. بعد بریم برای خوان های بعدی.

+آقای محترم هرچند اینجا رو نمیخونی، اما بدون عمیقا ازت متشکرم که به تنهایی چندین تا نقش رو بازی می کنی. دوست، همراه، مشاور درسی، مشاور زندگی و همسر آینده. و چقدر برام مهمه که درک میکنی اول از همه دوستم باشی و برای خوشحال کردنم همه کار می کنی :) 


+ خببببببب به روز نکشیده، اولین نگرانیم برطرف شد :))) ^_^ البته چندین ماهه منتظرماااا ^_^ تو اینستاگرام گذاشتم اینجا هم میذارم:





نظرات  (۱۶)

ان شا الله زودتر خوب شی :)
واااای کلی خندیدم با اون نقی که سر روزانه نویسی زدی :)) حرف دلمم بود تا حدی
این سری برای خودت تنبیه بذار که شاید ترس تنبیه پایبندت کنه به برنامه من که این مدلیم :))
و اینکه دوست خوب چیز خوبیست ولی لازم نیست حتما از بچگی دوست باشید الان من دو تا از بهترین دوستام خیلی تازه هستن یکی شون رو توی سفر عید پیدا کردم و اون یکی رو 14 بهمن پارسال :دی تو راهروی دانشکده خراب شده‌مون
خدا برای هم حفظ تون کنه :)
پاسخ:
مرسی ^_^
آره این بار انشالله برنامه م جدی ه. البته هنوز ننوشتمش :))
کلا تو پیدا کردن دوست ضعف دارم....
ممنونم عزیزم :)*
موفق باشید:))
پاسخ:
ممنون عزیزم ^_^
ای وای که من چقدر با خوندن همین روزمرگی های ساده کیف میکنم! چقدررررر!!!
حالا یکی هم این وسط بیاد بگه ماها بلاگر نیستیم، خب نباشیم! همین که مینویسیم،‌ همین که دوست داریم بنویسیم کافی نیست؟
بنویس جانم
اصلا چرند و پرند بنویس ولی بنویس!
چه باک؟
پاسخ:
من هم خوندن روزمره نویسی دوست دارم ^_^
قبل ها سبکم فرق میکرد. اما الان روحیه م به روزمره نویسی بیشتر احتیاج داره تا پست هایی که معنوی باشن و بشه ازشون نتیجه گیری خاصی کرد.
ممنون که میخونی :)*
منم خوندن روزمره‌نویسی بقیه رو خیلی دوست دارم :)
یکی میگفت نباید منتظر باشی یکی از آسمون بیاد و دوستت بشه، باید برای پیدا کردنش تلاش کنی، باید خودت پیش قدم شی، باید با آدم‌های مختلف حرف بزنی و بعد به خودت میای میبینی یکی از همون آدم‌ها شده دوست صمیمیت :)

پاسخ:
درسته حرفت. من خیلی تو دوست پیدا کردن ضعیفم. یعنی یه حالتی حوصله شو ندارم :)))
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۶ مصطفا موسوی
حرف اون آقا درسته حرف تو هم درسته. وبلاگ نویسی به جفتش نیاز داره ولی این که کدوم توی اولویت باشه هم مهمه.
حالا ولش. سعی کن تو هم مث آقای محترم براش همه کس باشی و برای خوشحال شدنش همه کار کنی :)
پاسخ:
نه فقط حرف من درسته :|
چشم تلاشمو می کنم ^_^
ما هم به این روزمره نویسی شماها دلخوشیم💕
ینی تا این حد ....که نگفتی بلاگری...من بودم هزار بار لو داده بودم خودمو😁
پاسخ:
مرسی ^_^
چرا می دونه
آدرسشم داره
اما چون میخواد راحت باشم نمیاد بخونه :)
چقد خوب که خوشحال شدی

پاسخ:
ممنون.

اخه تو اینستا نه عکس داری نه پست :|
هنوزم نمیشناسم شما رو اما خب باز کردم پیجو برات :)
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۱ مصطفا موسوی
در جواب جواب اولت به ب ز، خط آخر
اوووو چه آقا! 🙄
پاسخ:
ریا نباشه :))
دیدی پست اینستامو؟
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۵ مسعود حقدادی
ایشالله همیشه خبرای خوب ، کارای خوب، اصلا همه خوبا دنیا واسه شما باشه  واسه منم باشه دی:) واسه اونایی که لایق هستند باشه 

تفاوت ما با اون ادمی که میگه فضای وبلاگ ها شده ناله اینکه اون ادم حتا توان همین به اصطلاح ناله رو نداره و از روی ضعفش داره اینو میگه 

ماها ناله نمیکنیم بلکه توانایی اینو داریم در مورد تمام مسائل صحبت کنیم و اعلام نظر کنیم ، می تونیم خیلی راحتتر مسائل حل کنیم 

ادرشو بفرست برم حالشو بگیرم خخخخ
پاسخ:
خیلی ممنونم
ایشالا به زودی خبرای خوب از شما :)

بله درسته دقیقا حق با شماست...

نه حالا خودتوکو کنترل کنین :)))
چون اکانت رو با ویندوز باز کردم....واسه همون نمی تونم هیچ پستی بذارم....به همین سادگی
پاسخ:
اها....
باشه :)
در هر حال ببخشید
درخواست بدی اکسپت میکنم
مرسی دوست من
پاسخ:
:)
صمیمانه تبریک میگم :-))

+یاد خودم افتادم. اولین باری که مقاله م چاپ شده بود، روزی 60 بار میرفتم و صفحه ش رو نگاه میکردم و ذوق میکردم! :-)
پاسخ:
خیلی ممنون ^-^
آره ادم فکر میکنه یه چیز جدید کشف کرده😁
ای جاااانم،عزیزم تبریک میگم.از ته قلبم آرزو میکنم آرزوهات دونه دونه به زودی و به بهترین شکل ممکن برآورده بشن.مبارک باشه عزیزم😍😘
پاسخ:
مرسی ندای همیشه مهربون^-^
فداااات😍😍
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۹ مصطفا موسوی
الان دیدم! مبارکه ^___^
چرا پست ویژه نمیذاری اینجا؟
پاسخ:
همینجا پی نوشت اضافه کردم^-^
مرسی😊😊

عععععععععععععععع اقااااااااا تبریکات فراوان منو پذیرا باشید.
خیلی کیف کردم خداییش.آفرییییییییییین.آآآآآآفرین. 
میدونم که تازه اولشه و روز به روز پیشرفت میکنیو میترکونی.دمت گرم.
😘😘😘😘💖💖💖💖🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
خیلی ممونم نیلوفر جونم :*
با دعاهای شما ایشالا رهمو ادامه بدم ^_^
آره..دوست هم جنس نداشتن خیلی بده..خیلی
پاسخ:
بله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">