مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دیوانه چو دیوانه بیند...

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰ ق.ظ

راستش هیچ خبر خاصی نیست که بیام بنویسم. زندگی به روال معمول و تکراری خودش جریان داره.

چندین بار صفحه رو باز کردم که بنویسم اما دیدم واقعا چیزی تو ذهنم نیست.


آقای محترم سه تا کتاب درسی جدید برام گرفته بخونم. یکی گرامر سطح متوسط، یکی ریدینگ ادونس، یکی هم ترکیبی ریدینگ و رایتینگ تافل.

از صبح که پامیشم، روزی سه صفحه گرامر کتاب جدید خوشگل و خوشبومو می خونم. اگه به همین ترتیب پیش بره تا آخر پاییز تمومش می کنم.

بعد از اون اکثرا میرم سه صفحه رایتینگ های مختلف میخونم تا ایده بگیرم و جمله های قشنگشو یادداشت می کنم.

بعد متغیره، یا لغت دوره می کنم، یا دانشگاه سرچ می کنم.

بعد ناهار و خواب و چت با آقای محترم در مورد همین چیزایی که نوشتم.

غروب هم لیسنینگ گوش میدم.

شب معمولا یا فیلم میبینم، یا آشپزی یا شایدم ریدینگ اما دیگه از لحاظ ذهنی کشش ندارم باز مطالب درسی بخونم.


زندگیم همینه که نوشتم. تنوعش میشه گاهی غروب ها دوچرخه سواری، یا گاهی رفتن به خونه خواهرم و متعاقبا دیدن آقای محترم هر سه هفته یک بار معمولا.

ناراضی نیستم اما خب به این حجم از لاک پشت بودن و یک جا نشستن چندسالیه که عادت ندارم.


چند وقت پیش آقای محترم تماس گرفته بود و ما کل نیم ساعت چهل دقیقه رو در مورد دانشگاه و درس و زبان حرف زدیم :|

مامانم با تعجب پرسید شما حرف دیگه ای احیانا با هم ندارین؟

از نظر من صحبت هامون جذاب بود، نمی دونم مامان چرا خوشش نیومد :))

نهایتا با آقای محترم به این نتیجه رسیدیم که دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید و فلان. تا گور میخوایم دانش بجوییم، خیلی هم رمانتیک!

این شهریور، ماه مهمیه. تکلیف خیلی چیزا مشخص میشه. بابتش استرس دارم اما انشالله حل میشه. ممنون میشم دعا کنید ما رو.


+خیلی دوست دارم بدونم کیا که اینستامو دارن، اینجا رو هم میخونن اما معمولا حرفی نمی زنن. کاریتون ندارم به خدا :| فقط همینجوری دوست داشتم بدونم. یه سری از دوستان که همیشه کامنت میذارن و خوشحالم می کنن، اما بعد از نابودی بلاگفا هیچ وقت دقیق دستم نیومد کیا اینجا رو میخونن. 


+ندا گفته بودی بولت ژورنال خودمو بذارم. این یه صفحه شه مال ماه جدید. منتها بس که هول هولکی شد، شهریور رو نوشته بودم مرداد و بعد تبدیلش کردم به شهریور!! بعد غلط املایی اینا هم دارم. اما مجموعا این تقویم این ماهه و چیزای مهم رو توش علامت میزنم که یادم نره. اون تاریخ دهم و سیزدهم هم خیلی مهمن...لطفا لطفا لطفا برام دعا کنین. اگه حل بشه میام میگم قضیه چی بوده.



نظرات  (۱۰)

شما میخوای از ایران بری که به صورت فشرده و جدی زبان میخونی ؟ 
من نمیدونم اینستای شما رو دارم یا نه ولی داشته باشم همین چوگویکم
پاسخ:
من کلا زبان خوندن رو دوست دارم و یه برهه ای دلم میخواست دانشگاه هم زبان بخونم اما خانواده مخالفت کردن.
الان ادامه تحصیل تا حد فرضیه ست...
 جدی نمی دونی تو اینستا کدومم؟ کامنت هم میذاری برخی اوقات :))
  این آیدیمه _aidainmoon_
سلام...من که چند ساله اینجا رو می خونم....اینستا هم تازگی ها
+ان شاا...به خواسته هات برسی دوست من
پاسخ:
سلام
جدی؟ نمیدونستم چندین ساله میخونی^-^
خوشحالم همراهمی :)
ممنونم
۰۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم از این دفترها درست کردم^_^
حالا اگه بعد از یک ماه نتیجه قابل قبول بود، منتشرش می‌کنم.
پاسخ:
عه آفریننننن ^-^
حتما بذار منتظرم ^-^
ممنونم آیدای عزیزم که عکس دفترتو گذاشتی😘
از ته قلبم دعا و آرزو میکنم که این ماه هر خبری که میشنوی خبر خوب باشه و به اون چیزی که دلت میخواد برسی.
راستی اگه زحمتی نیست میشه عکس کتاب هایی که تو این پست بهشون اشاره کردی رو هم بذاری یا اینکه برام ایمیل کنی؟ممنونت میشم
پاسخ:
ممنون ندا جان.
کتابای مخصوص تافل خیلی زیادن.
کلا اگه میخوای زبان عمومیت رو تقویت کنی به دردت نمی خورن ها. اخه همه ش یاد دادن اسکیل هست. یعنی اینکه چطور مهارت داشته باشی به اون امتحان خاص جواب بدی. اما مجموعا:
کتاب رایتینگ خادم
کتاب اسنشیال بارونز برای لغت
کتاب 400 برای لغت
کتاب دلتا که هر چهار تا مهارت رو توش داره (لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ)
کتاب لانگ من که هر چهار تا مهارت رو توش داره
کتابای اکسفورد هم برای ریدینگ تو چهار سطحن. و جز زبان عمومی ان.

برای گرامر هم چندان فرق نمی کنه چی بخونی، اما به اصلاح کتابای in use معروفن که تو سه سطحن.
لیسنینگ ها هم پادکست و هر چی دم دستته.

اینا همه ی چیزایی بود که تا حالا استفاده کردم یا دارم استفاده می کنم :)
خیلی خوبه موفق باشی 
اااع دقت نکرده بودم به ایدیت :)) به قول بابا اتی اااا تووووییییی
پاسخ:
ممنونم عزیزم 
آره منم :))
منم اینجا رو میخونم از زمانی که بلاگفا بودی و بعد بیان  اومدی ، حتی از اولین های اینستاگرام بودم که اکسپت زدی :)) 
با آرزوی موفقیت روزافزون و خوشبختی شما و آقای محترم‌

پاسخ:
مرسی فاطمه جان که هستی ^-^ :*
https://rangirangi.com/bullet-journal-monthly-calendar/

https://rangirangi.com/wp-content/uploads/2017/11/284.jpg

https://rangirangi.com/wp-content/uploads/2017/05/145.jpg

https://rangirangi.com/wp-content/uploads/2017/05/to-do.jpg

ایدامنم خیلی وقته میخونمت چراراجع به ازدواجت مفصل نمیگی؟ازاون فایلهای بالا که مال سایت رنگی رنگی هست کپی کن واستفاده کن...
پاسخ:
ممنون عزیزم :* :)

من اخه هنوز ازدواج نکردم که :)) نامزده ^-^
تا رسمی شدنش خیلی مونده
خب همونم بگو;-)
پاسخ:
به وقتش چشم
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۵۴ مسعود حقدادی
سلام 
ایشالله به اون چیزایی که میخوای برسی 
این واقعا خوبه که صحبتهای شما و اقای محترم دقیقا اون مسائلی که حالتون خوب میکنه و ایشون درک میکنه ، 
کلا زندگی روزمره در هر دوره یک شکل خاصی به خودش میگیره حالا بعضیا سال به سال تغییر میکنه زندگی شون بعضی روز به روز 
موفق بمون بانوی موفق 
پاسخ:
سلام
شما به من خیلی لطف دارین
امیدوارم واقعا روزی آدم موفقی بشم.. فعلا که هنوز تکلیف زندگیم مشخص نیست :))
با دعاهای شما انشااله به خواسته هام برسم.
منم‌‌میخونمت.
تو اینوریدر دنبالت میکنم. 
و راجعب بولت ژورنال. خیلی خوبه. منم‌‌دارم❤
پاسخ:
لطف داری عزیزم
قربونت :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">