مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

انگیزه

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

از دیشب تصمیم گرفتم مجددا هوای غذا خوردنم رو خیلی داشته باشم.

بعد از اینکه چند ماهه خودمو ول کردم و به قول اسکارلت دوباره اندازه ی یه گاو شکم در آوردم، با خودم گفتم بسه آیدا، تو که نمی خوای دوباره گذشته رو تجربه کنی؟

از شانس بد یا چی، دوران چاقیم مصادف با بدترین روزهای زندگیم شده بود و من هر بار یاد اون روزا میفتم، چاقی رو مسببش میدونم، خیلی هم غیر منطقی!

الان واسه اینکه انگیزه بگیرم، رفتم عکس هامو از سال 89 تا کنون نگاه کردم.

سال 89 مثل الانم بودم.

90 شروع چاقی

91-92-93 اوج چاقی و بدترکیبی و شلخته بودن! به قول میم، سوزن میزدی عین بادکنک می ترکیدم!

از اواخر 93 شرع کردم رژیم و به خودم رسیدن.

93-94-95 خوب بودم. هرچند هنوز کامل شکمم تو نرفته بود، اما حداقل خوش تیپ و خوش لباس بودم.

سال 96 اوج خوب بودن هیکلم بود. هر چند صورتم کمی شکست(شما بخونین خیلی شکست)؛ اما خب با آرایش قابل جبران بود.

تا چند ماه پیش هم خوب بودم.

الان دوباره چاقی موضعی شکم، مثل سال 95! که اونم به علت تحرک کم و یکسره پشت میز نشینی به وجود اومده.


روش لاغری من: کم کردن برنج و نان و تنقلات. زیاد کردن سالاد، پنیر، آجیل. مجموعا روزی بیش از 1000 کالری نخورم.

امیداورم به زودی دوباره کم کنم و بیام براتون بنویسم. 


+ اگه شما هم مثل من شدیدا استعداد چاقی داشتین، همینقدر از افزایش وزن وحشت زده میشدین. اگه لاغرین که خوشبحالتون.

+من وزنم رو چهره م خیلی تاثیر میذاره. شدیدا متنفرم از اینکه چهره م گوشتی باشه! هر چند همه میگن اونطوری بیشتر بهم میاد.

+شما که تو اینستا گرام منو دیدین، به نظرتون به صورت کلی، چاقم، پُرم، متوسطم یا چی؟

نظرات  (۹)

روزی هزارتا کمه
5 روز 2000 تا بخور
2 روز 500 تا به شکل روزه تقریبا
اما با این تفاوت که میتونی تو طول روز آب و چای بخوری
این دو روز بهت شوک میده لاغر میشی
و اینکه پلانک برو
پاسخ:
2000 تا خیلی زیاده!
من همینطوریشم روزی نهایت 1500 می خورم، اما هی داره اضافه میشه به وزنم.
معمولا میگن بین 1100 تا 1300 خوبه
پلانک نمی دونم چیه اصلا
منم میگفتم زیاده
خودمم روزی 1700 میخوردم اما از وقتی این راهو پیش گرفتم ده کیلو کم کردم
اذیتم نشدم
یه وقتایی هم که سیرم نمیتونم 2000 تا غذا بخورم آجیل میخورم 
بستنی میخورم با اینا پر میکنم
خیلی موثره 
رژیم‌های دیگه باعث میشدن من سردرد شم یا ریزش مو بگیرم با این نه 
پلانک رو نمیدونم چطوری بگم خدایی :)) تو نت بزنی نشونت میده انواع هم داره که لول بندیه یه جورایی
پاسخ:
من با این روزش خودم که همه چی خوردن و کم خوردنه، از 75 رسیدم به 65
و بعد دوباره بعد از دوسال از 65 به 59 رسیدم
یعنی می خوام پز روش خودمو بدم که موثره :))

الان دوباره شدم 64 :|

خب تا آخرش میخوای همینقدر کم بخوری؟ من که نمیتونم :)) 
پاسخ:
کم نیستا
خوبه مقدارش
من بیشتر تنقلات زیاد میخورم
اینو باید کنترل کنم
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۸ نیمه سیب سقراطی
متوسط و نرمالی، نه چاقی نه لاغر :)

برعکس تو من دلم میخواد یه پرده چاق شم، نمیشم که، ایششش...😁😁
پاسخ:
عه؟ مچکرم:)))

نه بابا خوبی همینطور. هرچی دلت میخواد میپوشی
من که خیلی وقته تو اینستا نیستم.ولی اگه بخوام طبق عکسهای چند ماه پیشت نظر بدم متوسط رو به لاغر هم بودی حتی...
انقد نگران وزن نباش.آدم فقط حواسش باشه بدنش شل و ول نشه،یعنی با ورزش بدنش رو سفت و عضلانی کنه.به سلامتیت فکر کن آیدا جانم.
منظورم اینه اگر هم رژیم میگیری مواظب باش دچار ریزش مو یا عصبی و بی حوصله و بی رمق نشی.
پاسخ:
مرسی😊
اخه من وزنم بالا بره دچار یاس فلسفی میشم و بیشتر عصبی میشم!
حالا سعی می کنم یه کاری کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب :)
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من فکر می‌کردم آجیل چاق می‌کنه:/
پاسخ:
به اندازه خورده بشه مفیده😊
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۵ مصطفا موسوی
بهت اپلیکیشن کرفس رو پیشنهاد میکنم :))
پاسخ:
ببین کارم به کجا رسیده ها :))
قدت چنده آیدا؟
من با توجه به قدم،خوبه وزنم ...حتی یکی دو کیلو هم کمه...در دوران بلوغ جز دسته تپل ها محسوب میشدم...ولی بعدا نرمال شد
پاسخ:
قدم تقریبا ۱۶۰ هست
اما وقتی ۶۰ کیلو میشم خیلی لاغر بنظر میام 
لاغر خوبه دیگه...من خودم دوس دارم .
پاسخ:
اوهوم 
اما متناسب بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">