مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چون همه ی خوشبختی ها رو با هم دارم. یکیش دیسک

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ
خبر خوب اینکه هنوز زنده ام
خبر بد اینکه گردنم دوباره عود کرده و با درد زنده ام :||

کل امروز رو عین لواشی که رو تنور پهن شده، رو تختم رو به بالا خوابیدم.
احتمالا خرید پریروز و سرمای دیشب بهم فشار اورده.

زندگی عاریه ای چیزیه که من دارم. در هر حال چند تا مسکن خوردم و فردا میرم امپولامو بزنم بلکه دوباره بیام روال.

اقای محترم افتاده رو روزشمار اونم از الان! سال دیگه این موقع امتحان زبان داریم، یا دادیم، و این در حالی هست که من فکر می کنم واقعا واقعا ضعیفم.

گردنم خوب شه دوباره بشینم برنامه بریزم...

نظرات  (۳)

۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۹:۱۴ مصطفا موسوی
کاش بتونی هیجاناتتو کنترل کنی
نه این که وقتی ذوق کار یا خرید داری یادت بره که این مشکلو داری و اونقدر یادت بره که درد مجبور باشه تو رو به خودت بیاره
البته حرف زدن آسونه مخصوصا برای من که خارج از گود نشستم! اما به نظرم میشه بیشتر رعایت کرد
امیدوارم این آخرین باری باشه که درد میکشی :)
پاسخ:
سخته
وقتی خوبم یادم میره دیسک گردن دارم .....
فک کنم وقتی میشه گفت اخرین درد که بعدش مرگ باشه.
این درد تا اخر عمر همراهمه.
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۷ مصطفا موسوی
خدا نکنه
پاسخ:
:)
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۱ مسعود حقدادی
مزیت یا مشکل شما اینکه اینقدر میدونی میخوای با زندگیت چیکار کنی که یادت میره این کسالت ها هم هست . البته نظر من مزیت شماست این 
ایشالله برطرف بشه 
مراقب سلامتی تون باشید 
پاسخ:
لطف دارین شما
چشم، ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">