مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

diet again diet

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ب.ظ

با خودم فکر کردم بی پول که هستم، حداقل چاق نباشم.

از امروز مجددا رژیم غذایی م رو شروع کردم.


یه مدته که همش شده جشن و مناسبت و من بی دلیل با دلیل رستوران بودم، یا تو خونه غذا پختم و کیک و شیرینی، گفتم بهتره یه مدت رعایت کنم.

اگه میخواین تو این رژیم همراه من باشین، پیج رژیمی من تو اینستاگرام رو دنبال کنین: colored.meals

برنامه ی غذایی امروز رو گذاشتم و امیدوارم بتونم تا پایان ماه رعایتش کنم..


نظرات  (۶)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۲۶ احسان شریعتی
با ورزش میشه هم از غذاها لذت برد و تناسب اندام را حفظ کرد :)
پاسخ:
بله من ورزش هم میکنم..
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من تازگی‌ها همش دلم شیرینی میخواد:/
پاسخ:
اگه اضافه وزن نداری، چه ایرادی داره :)
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۳ مصطفا موسوی
رژیم خوبه لکن سلامتی هم خیلی مهمه
پاسخ:
من چاق بشم افسرده میشم و افسردگی یه نوع مریضیه!
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اضافه ندارم خداروشکر. ولی لاغر هم نیستم. استعداد چاقی هم دارم. اگه یه خورده از پیاده روی و ورزش دور‌بشم واویلا:|
ولی خب اینا اصلا مانع شرینی خوردنم نمیشهD:
بیشتر سعی میکنم به آب کردنشون فکر کنم
پاسخ:
آره خیلی خوبه..
من ممنوعیت ورزش دارم.. بابت همین زیاد نمیتونم رو ورزش مانور بدم..
نمی دونم رابطه چاقی و افسردگی چیه...همه مون تو یه دوره تجربه اش کردیم
پاسخ:
من به شخصه وقتی شلوارم کمرش تنگ شه، مرگبارترین حس های دنیا رو میگیرم.... بابت همین سعی میکنم مراقب باشم
دیگه خانما هستن و لباساشون دیگه
شما با این پیج تون به شدت با روح و روان من بازی میکنید 
دلم که غذای باحال میخواد میام عکس ها رو نگاه میکنم 
رژیم هم با این دقتی که شما به خرج میدی سخته 

پاسخ:
خوشحالم که پیجم رو دوست دارین ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">