مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

1400

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ب.ظ

وقتی که تاریخ انقضای کارت بانکیم رو دیدم، تعجب کردم.

سال 1400.

به خیلی چیزا فکر کردم.

به اینکه نوه هام، تو محاسبه سن مادربزرگشون کمی دچار مشکل میشن و به راحتی نمی تونن حسابش کنن. به اینکه عه چه بانمک چه عدد خوشگلیه! به اینکه عه حالا باید تو خریدهای اینترنتیم، به جای سال؛ بنویسم 00 !! به خیلی چیزا فکر کردم. اما مهم ترینش این بود که من در سال 1400 تو چه حالی ام؟ دارم چیکار میکنم؟ رضایت نسبی از زندگی رو پیدا کردم؟ به چیزی که می خواستم رسیدم؟

کمی از فکر کردن بهش دلهره می گیرم!

اگه همه چی خوب پیش بره، من سال 1400، دانشجوی سال دوم دکترا باید باشم.

اگه همه چی خوب پیش بره، آقای محترم هم دانشجوی سال دوم دکتراست.

اگه همه چی خوب پیش بره، هر روز صبح وقتی برای نماز پامیشه، آب جوش رو روشن میکنه.

بعدش من با خواب آلودگی میرم چای دم می کنم.

یک روز در میون یا من نون تست میکنم و تخم مرغ برای اون نیمرو میکنم و برای خودم میپزم(چون من رژیم دارم)، یا اون.

بعد هر کدوم میریم سمت دانشگاه خودمون.

اگه همه چی خوب پیش بره، سال 1400، من به آرزوم رسیدم. صبح ها با آقای محترم چایی میخوریم و بعد بهش میسپرم که برگشتنی حتما شیر کم چرب بگیره، چون درسته که خودش دوست نداره، اما من باید شبا شیر بخورم.

اگه همه چیز خوب پیش بره، من سال 1400، خودمو خیلی خیلی خوشبخت می دونم. خیلی بیشتر از چیزی که الان هستم.

سال 1400 سال قشنگیه. باید سال قشنگی باشه. 

همونقدر که 98 مهم و جالب و هیجان انگیزه، 1400 در ادامه ش جالب و آروم و پر از آسوده خاطریه!


نظرات  (۵)

۱۹ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۳۱ احسان شریعتی
یاد سال ۲۰۰۰ افتادم و بحران وای ۲ کا، تصور می‌شد کامپیوترها در محاسبه تاریخ‌ها به اشتباه می‌افتن و کار بانک‌ها مختل میشه اما هیچی نشد هیچی
امیدوارم به آرزوهای خوبت برسی
پاسخ:
خیلی ممنونم ایشالا...
واسه همین باید آرزوهات رو بنویسی....چون یکهودیدی سال ۱۴۰۰ شده و تو دانشجوی سال دوم دکتری...ولی یادت رفته که به آرزوت رسیدی
پاسخ:
من به همین شدیدا اعتقاد دارم... واسه همینه خیلی چیزایی رو مینویسم که بقیه معمولا نمیگن..
چه سال خوشگلی میشه ۱۴۰۰ 
الهی همش به بهترین شکل اتفاق بیافته 
پاسخ:
خیلی خوشگل^-^
من مطمئنم برای تو هم به همین خوشگلیه؛ شاید از جهات دیگه ای‌^-^
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۷ مصطفا موسوی
همه اینایی که گفتی خوب و قشنگه :)
ولی برای من که عدد سال ها و رند شدن و ایناشون زیاد مهم نیست. آدم دلش خوش باشه، اصلا بگو شماره ی سال ۱۳۹۷ باشه، به همین غیر رندی و بی مزگی:))
پاسخ:
دیگه آدم باید تلاش کنه که برای خودش دلخوشی بیافرینه..
چه سالی خواهد شد سال 1400 

مطمئنم که تمام این اتفاق ها خواهد افتاد 
چه لذتی بردم که برای تمام مسائل برنامه ریزی کردید 
این اون چیزی که من در شما ستایش میکنم 
پاسخ:
خیلی ممنونم
ایشالا اتفاق بیفتن و شیرین لحظات رو با شماها تو وبلاگ به اشتراک بذارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">