مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آنچه که گذشت 97

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ

نوبت به جمع بندی 97 رسید.

سال 97 سال عجیبی بود. خیلی عجیب شروع شد و اوایلش اتفاقای بدی برام افتاد... اما از شروع تابستون، انگار که بقیه ی سال بخواد از دلم در بیاره، روال خوبی در پیش گرفت.

از اول اولش بخوام بگم،

روز سوم یا چهارم عید بود، که فهمیدم مقاله ام اکسپت اولیه شده و اگه تلاش کنم می تونم چاپش کنم تو ژورنال.

بعد سر یه سری درگیری های مالی و یه سری موضوعات دیگه تو اردیبهشت روزای بدی داشتم..

یه اتفاق بدتر هم تو اردیبهشت افتاد. هر چند خدا بهم نشون داد که آدم ظالم سزاشو میبینه، اما هنوزم که بهش فکر میکنم خیلی غصه می خورم. ولی شکر که گذشت.

آخرین روز خرداد عروسی برادر آقای محترم بود. وای که چقدر خوشحال بودیم و چقدر برای خرید ذوق کردیم.

از اواسط تابستون روال درس خوندنم رو جدی تر کردم. سعی کردم رایتینگ بنویسم و مهارت یاد بگیرم.

16 مرداد 97 اولین مقاله آی اس آی من چاپ شد.

2 مهر 97 مدرک لیسانسم آزاد شد.

20 مهر 97 مدرک فوق لیسانسم آزاد شد.

15 آبان اصل دانشنامه هام به دستم رسید.

20 آبان آقای محترم پروژه ی سربازیش رو دفاع کرد.

زمستون رو سعی کردم با برنامه ریزی بیشتری درس بخونم. صبح ها به موقع پاشم و انگیزه ی بیشتری داشته باشم. هر چند بازم اونی که می خواستم نشد.

سال 97 هر چند از لحاظ مالی خییییلی برام سخت بود و خیلی تلاش کردم سیو کنم، هر چند خیلی سعی کردم رو درس خوندن وقت بذارم اما اونقدری که می خواستم نشد؛ اما بازم خدا رو شکر که تماما به بطالت نگذشت و برای هر روزش چالش و دل مشغولی داشتم.


امیدوارم سال 98 اول از همه من و خانواده م سالم باشیم. دوم از لحاظ مالی بهمون کمتر سخت بگذره(هرچند میدونم مختص خانواده ی ما نیست و مال کل ایرانه)، سوما اینکه سر به راه تر و درس خون تر باشم. برنامه ریزی بهتری داشته باشم و بیشتر تلاش کنم و کمتر غر بزنم.

سال 98 برای من (و آقای محترم) سال خیلی مهمیه. برای خانواده هامون هم. فارغ از بحث ازدواج و زلم زیمبوش، که ما فعلا بهش فکر نمیکنیم، بحث آینده مونه و به هم قول دادیم براش کم کاری نکنیم.

من از ته دلم می خوام که خواننده های اینجا سال 98 یکی از بهترین سال های عمرشون باشه. ممنون از اینکه همیشه منو میخونید و همراهم هستین تو بالا و پایین های زندگیم. ممنون از اینکه غرغرهای من براتون جذابه! ممنون از اینکه تحملم می کنین و بهم امید و روحیه میدین.

بچه ها دوستتون دارم.

انشاالله سال خوبی داشته باشین و برای سال جدید ِ من و آقای محترم هم دعا کنین. ممنونم.







نظرات  (۱۰)

عزیزم انشاالله سال ۹۸بهترین سالی باشه که تو عمرت داشتی و آرزوهای قشنگت دونه دونه برآورده بشن...
پاسخ:
ممنون ندا جان، همینطور برای تو😍
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۱۰ نیمه سیب سقراطی
امیدوارم سال 98 سال خیلی خوبی باشه، یه جوری که از خودمون راضی باشیم :) 
پاسخ:
ایشالا ایشالا ایشالا ^_^ :*
مرسی... ایشالا شما هم سال قشنگی داشته باشین و به چیزایی که میخواین برسین....
پاسخ:
مرسی عزیزم... ایشالا واسه تو هم خیلی خوب باشه :*

آخه کی از غر غر خوشش میاد :))))

سلام.

سال پرباری داشتی. آرزو میکنم که سالی پر از هیجان زیبا و موفقیت به همراه آقای محترم سپری کنید و کلی اتفاق خوب اینجا ثبت کنید.

پاسخ:
عه :)))
دیگه آخه کسایی که لطف دارن میخونن لابد خوششون میاد :))

متشکرم. برای شما و خانوادتون هم آرزوی موفقیت دارم..
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۲۰ مصطفا موسوی
سال ۹۸ بهترین سال عمرته (البته تا حالا)
به خدا توکل کن و بدون مزد تلاشا و خوبیاتو میبینی :)
پاسخ:
با دعاهای تو ^-^
مرسی 🦄🦄
چه سال پر فراز و نشیبی رو از سر گذروندیم حقیقتا

حال دلت خوب آیدای عزیز
امیدوارم بهترنی ها برات محقق بشه تو سال جدید
با تنی سالم، دلی خوش، لبی خندان و جیبی پر از پول
پاسخ:
مرسی نسرین جان..
انشاالله امسال خیلی بهت خوش بگذره و لحظات قشنگی داشته باشی... :)*
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۵ خانوم ِ لبخند:)
امیدوارم سال 98 براتون پر از خیر و برکت و روزهای شاد و موفقیت های دلخواه باشه آیدا جان :*
پاسخ:
ممنونم خانم لبخند عزیزم..
انشاالله سال پربرکتی برات باشه.. :*
سلام دوست جانم
برات از ته قلب بهترین آرزوها رو دارم
امیدوارم به برکت مولا علی (ع) سال جدید براتون پر از خیر باشه و لخظاتتون پربرکت و پرنور
ما هم دوستت داریم [شکلک قلب بزرگ]
پاسخ:
مرسی دوست جان..
براتون بهترین ها رو از خدای بزرگ می خوام :**
ممنونم بابت دعاهای خیرتون و مهربونیتون :)*
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان‌شاالله سال بعد همین موقع یه پست طویل بنویسی از اتفاقات خوب ۹۸:-)
پاسخ:
مرسی عزیزم..
انشاالله که همینطوره ^_^ :**
سلام و درود به شما 
سال جدید مبارک باشه 
ایشالله تمام برنامه هایی که داری به نتیجه برسن 
و ما بیام عروسی 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم دوست قدیمی
متشکرم.. انشاالله ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">