مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

اونم تو این گرونی

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

هوس داشتن یه گوشواره ی کوچولو با طرح گل، که وسطش ترجیحا نگین صورتی داشته باشه و با گردنیم ست بشه، داره منو میکشه.


پارسال، گردنی قلبی شکلم، خیلی اتفاقی با گوشواره ی قلبی شکلم ست شد. جفتشون هدیه بودن. هر چند نگین گوشواره سفید و نگین گردنبند م آبیه.


من خوره ی نگه داشتن وسیله دارم. وقتی مامانم تعریف میکنه که یه عالمه طلاهای کوچولو اون موقع ها مادرش براش می خریده (چون مراقب خواهر برادرهاش در فصل کار بوده) و کلی هم اشرفی داشته؛ اما همه ش رو بعد از ازدواج میفروشه، حس میکنم خون در عروقم منجمد میشه!!

خیلی از دستش ناراحت میشم. اگه الان اون طلاهای خیلی ریز و قشنگو داشتم، #دلخوشیهای_فندقی م تکمیل میشد!

مامان میگه اون موقع ها طلا ارزون بود. آقایون در روستا، بعد از اتمام فصل کار، برای اینکه از خانمشون تشکر کرده باشن، براش طلا می خریدن. یا اگه به گرفتاری برمیخوردن که نیاز به پول داشتن، طلاها رو میفروختن، اما سریع بعد از اینکه دوباره پول به دستشون میرسید، برای خانمشون جایگزین می کردن. همونطور که گفتم، حتی تشویقی های مامانم بابت نگهداری از بچه ها و کار خونه طلا بوده.


+چقدر امیدوارم که آقای محترم خیلی اتفاقی گذرش به وبلاگ من بیفته و این پست رو ببینه :| اللهم ارزقنا! من که خودم دلم نمیاد از پس اندازم از این کارا کنم :دی

نظرات  (۸)

خب خب خب .. عیارش چند باشهه؟ :))))))))
پاسخ:
زیادی فرقی نمیکنه حالا :)) طلا طلاست :))
ان شالله که تا سالگرد ازدواج تون میبینه اینجا رو:)
پاسخ:
مرسی... 
آره زمان خوبیه... به عبارتی اگه ما سال بعد تا این موقع ازدواج کرده باشیم، تا سال بعدترش، هنوز دو سالی فرصته :))
خب مگه سالگرد ازدواج همون سالگرد عقد نیست؟؟؟
پاسخ:
چرا 
ولی میگم ما هنوز عقد نکردیم
نامزدیم
من که میگم احتمالش خیلی ضعیفه که آدرس وبلاگتو داشته باشه و نخوندش.آدم وقتی عاشق میشه هر چیزی که به معشوقش ارتباط داشته باشه براش جالب میشه.
پاسخ:
معمولا خودم پستامو اسکرین میگیرم براش میخونه :))
این یه موردو روم نمیشه:))
اره...شایدم خودش بیاد بخونه اینجا رو نمیدونم

والا اگه شوهر طلا میخره منم شوهر میخوام :))
پاسخ:
نه خودت قراره شوهر باشی :|
نمیشه که :/
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۴۱ مصطفا موسوی
نه من طلا نمیخرم، طلا خریده میشم 😎
پاسخ:
پس باید مراقب باشی طرفت خانم دکتری چیزی نباشه :دی
به نظرم یکم امیدوار باش ....طلا دو روزه کشیده پایین.
چرا عکس گردنیت رو نذاشتی؟
پاسخ:
عادت کردی به عکسا :)) اخه دیگه گذاشتن نداره :|
اللهم ارزقنا  
پاسخ:
بعله واقعا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">