مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ما را همه شب نمیبرد خواب

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ق.ظ
از ساعت یک تو جامم که بخوابم؛ زهی خیال باطل.
یکشنبه با برادرم عازم کاشان و تهران هستیم که مصاحبه دکتراشو بده.
اصرار داشت که منم برم سمنان مصاحبه بدم که از ترس اینکه قبول بشم نرفتم.

وقتی بچه بودم؛ سوم راهنمایی؛ یک بار کاشان رفتم. حمام فین و تپه سیلک.
این بار نمیدونم فرصت بشه جایی بریم یا نه.
اما امیدوارم حداقل خانه ی عباسیان یا خانه ی بروجردی ها رو بریم.
خلاصه حتی اگه نتونیم جای خاصی هم بریم بابتش ذوق دارم.
خیلی وقته دورترین جایی که رفتم رشت بوده!
خدایا من خیلی مسافرت دوست دارم خیلی!

نظرات  (۸)

اینجاش خیلی خوب بود از ترس اینکه قبول بشم نرفتم:)
ان شالله که قبول میشه برادرتون
همیشه به خوشی و سفر 
پاسخ:
اره اخه رزومه م خوبه و احتمال قبول شدن بالاست. اصلا دوست ندارم تو این دانشگاه ها وقتمو تلف کنم..
مرسی عزیزم..
خوش بگذره سفر:)
پاسخ:
مرسی عزیزم:)
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۳ مصطفا موسوی
هرچند به دانشگاه سمنان توهین کردی ولی واقعا باهات موافقم :))) درس خوندن مخصوووصا دکتری توی همچین دانشگاه هایی وقت تلف کردنه
کاشان اگه بتونید ابیانه رو برید خیلی به سلیقه ت نزدیکه میدونم خوشت میاد. ولی خب یه کم دوره از کاشان (الیته اینو خودم نرفتم!)
قمصر و نیاسر هم به نظرم اگه وقت داشتین هم نرین چون برای یه شمالی چیز جذابی نداره
پاسخ:
من این رشته ای که شرکت کرده بودمو گیلان نداشت.
به نظرم دکترا رو یا باید تو شهر خودت بخونی یا تهران؛ که ارزششو داشته باشه
مچکرم بابت راهنمایی ^_^
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۱ زهرا طلائی
چقدر بهت میاد خانوم دکتر.
پاسخ:
من نمیخوام مصاحبه بدما :))
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۳ زهرا طلائی
میدونم اما کلا خیلی این لفظ بهت میاد. امیدوارم زودتر صدات کنم خانوم دکتر 
پاسخ:
مرسی عزیزم..ایشالا
دعا کن اون جور که دلم میخواد دکتر بشم.. :*
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۱ آسِمــــــــان .
خوش بگذره. منم همه بهم اصرار میکنن که برو مصاحبه، اما نمیخوام برم
پاسخ:
مرسی^-^
سال بعد اگه برای تهران دعوت به مصاحبه شدم میرم 
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۲ آسِمــــــــان .
اینجوری عاقلانه ترم هست;)
پاسخ:
مچکرم :)
ایشالله سفر خوش بگذره 

ایشالله بین شما و داداشتون و تلاشش برای پیشرفت بیشتر شما یک آتش بس رخ بده خخخ
پاسخ:
اره واقعا 
ایشالا:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">