مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

همه ی لشکرِ در شرف شکست

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ
پیشرفتی توی درسام ندارم و نمی دونم چرا :)
اینکه فکر کنم هوشم پایین اومده و فلان که بهانه ست. احتمالا مسیرم غلطه.
فکر میکنم دلیل بدخلقی ها و غم های گاه و بی گاهم همینه:
اونقدری که می خوام نتیجه نمی گیرم.
باعث شده انگیزه م پایین بیاد و مثل قبل با هیجان براش تلاش نکنم.

بالاتر از سیاهی که رنگی نیست.
همین روال رو ادامه میدم تا ببینم چی میشه :]

زندگیم روال کسل کننده ای پیدا کرده که حتی گلدوزی هم فعلا نتونسته تلطیفش کنه.
۹۸/۰۳/۳۱

نظرات  (۴)

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۶ مصطفا موسوی
درس خوندن برای چیزایی مثل کنکور همینجوریه. بعد یه مدتی ذهن آدم لج میکنه. شاید عوض کردن سبک مطالعه ولو اگه موقت باشه کارساز باشه
پاسخ:
درسته :)
وقتی ادم پیوسته روی یک کار تمرکز میکنه خسته میشه 
در کل به نظرم درس خوندن سخت تر از کار کردن است ....
پاسخ:
به نظر من کار کردن اسونه چون تجربه شم دارم. وظایف مشخصه و یه سری کارای روتین.
اما درس خوندن..
برای مهاجرت داری تلاش می‌کنی و پذیرش گرفتن یا تو همین ایران میخوای دکتری بخونی؟ 
پاسخ:
ایران اگه بمونم فقط کار میکنم.
اگه از ایران برم یا دکترا میخونم یا خونه دار میشم :)
۰۱ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۶ محدثه بانو
احساس میکنم سردرگمی بین درس خوندن بین موندن ورفتن،بین کارکردن یا خونه داری...چون سردرگمی وذهنت مشغوله زیبایی گلدوزی هم حس خوبی بهت نمیده...نمیدونم شاید احساسم نادرسته...به نظرمن درزمان حال زندگی کن،سردرگنیهات رو  کاغذبنویس ومقابل هرکدوم دلیل وراه حل بنویس.اونایی که حالت روبدمیکنن وکنار بذار وسعی کن سردرگمیهات رو یکی یکی خط بزنی وارامش ونشاط ایجاد کنی،سعی کن برای انجام اهدافت عجول نباشی مثلا زبانت رو زود تموم کنی باارامش ونشاط و در یک مسیری که بهت انگیزه وشادت میکنه قدم بردار حتی اکه تموم شدن زبانت سالها طول بکشه سعی کن از مسیرلذت ببر نگران نباش زبانت تموم میشه وخارج میکنی و برمیگردی وبه تموم این روزهای به قول خودت کسالتبارمیخندی.همه مون همینطوریم.مسیرزندگی همه مون یه روزایی شبیه بهم هست منم این روزاروگذروندم وهمچنان هم دارم میگذرونم فقط بخاطرخدا این روزا رو میگذرونم:))

پاسخ:
نه سردرگم نیستم
تصمیم اصلی مشخصه
منتها هر تصمیم بزرگی سختی های خودشو داره و صبوری میخواد.
ممنون عزیزم بابت دلگرمیت :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">