مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آن طعم ناشناخته

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ق.ظ

زندگی پولداری چه طعمی می تونه باشه؟

اینکه پول خودت باشه ها. پول پدر و مادر خودت یا پدر و مادر همسرت نباشه.

که مثلا یک عمری کار کرده باشن و حالا بدن تو بخوری. اینطوری اصلا خوشایند نیست...

نه.

پولی که خودت تلاش کرده باشی، اما خلاصه بهش رسیده باشی.

مثلا حالتی که میری فروشگاه و اصلا برات مهم نباشه چند بسته پنیر هیجان انگیز جدید بیشتر ورداشتی. یا برای برداشتن 5 سبد خرید، هی پشت اجناس رو چک نکنی قیمتشون چقدره.

میری لباس بخری و میتونی بقیه ی تیکه های ستش رو هم همونجا بگیری فارغ از قیمتش. و اگر در ماه نیازه که سه بار خرید کنی، برای هر سه بارش مشکلی نداشته باشی.

اینکه برای هدیه دادن به عزیزانت، هر انتخابی می تونی داشته باشی. نگران نباشی که اگه بیش از این مقدار خرج کنم، برای ادامه ی ماه چی قراره بشه.

اینکه هر بار بخوای رنگ ماشینتو از صورتی به زردقناری تغییر بدی و خب پول خوردی هم برات نباشه.

اینکه بتونی بری هر جای دنیا، فارغ از هزینه ی مکان و خورد و خوراک .... .

یه زندگی که توش قسط و وام و سر رسید چک معنایی نداشته باشه.

اینکه سر ماه، دینگ دینگ اس ام اس که حقوق واریز شده، خوشحالت نکنه، بلکه برات بی تفاوت باشه.

یه آدمی که صبح ها بدون دغدغه ی پول از خواب پامیشه، چه شکلی میتونه باشه :)

من فکر میکنم حق هر آدم تلاشمندی هست که اون درجه از پولداری رو که نه، حداقل بخشیش رو تجربه کنه.


من اگه روزی بیاد که قضیه ی پول و خرج کردنش برام چالش نباشه؛ چیزی نمیخوام جز همین خود آقای محترم و یه چمدون، که کل دنیا رو باهاش بگردیم :)


+این پست رو بعد از دیدن عکس های پروفایل یه آدمی تو یه گروهی نوشتم. هرچند عکسای پروفایل نمیتونه نشون دهنده ی چیز خاصی باشه، اما محرک تخیل آدم که میتونه باشه...

نظرات  (۶)

۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۷ احسان شریعتی
مهمترین لذتی که پولدار بودن می‌تونه برای من داشته باشه اینه که دیگه مجبور نیستم خیلی از ناملایمات محل کارم را تحمل کنم وگرنه من از زندگی که همین الان با دو میلیون اندی تومن ماهانه فراهم کرده‌ام راضی‌ام
پاسخ:
منم دقیقا به همین دلیل به کار کردن تو اون شرکت سابق ادامه ندادم!
که البته ریسک بزرگی بود
وای پولداری از همون نوع اولی هم که گفتی خیلی خوب و جذابه.ولی درست میگی،این که آدم خودش پول داشته باشه و پول دربیاره یه چیز دیگه ست.من که فکر میکنم تو این دوره ای که توش هستیم چقدر جذابه یه زن بتونه ماهانه هفت هشت تومن پول دربیاره،وای خدا خیلی خوبه...اصلا احساس میکنم میزان احترام اطرافیان(مخصوصا خانواده شوهر)به همچین زنی خیلی بیشتره.
پاسخ:
ندا تو هیچ ایمیلی از من نگرفتی؟ :||
بابت رمز اون پسته
حس پوچ بودن بهم دست داد :|||
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۵ احسان شریعتی
من ازدواج کردم و بچه هم دارم به همین خاطر ادامه ندادن برام سخته
پاسخ:
بله حق با شماست.
آقایون در این موارد مجبورن تحمل کنن.
من ولی با وجود اینکه به پولش خیلی احتیاج داشتم باز نتونستم بمونم
اگه طعم شو چشیدی بیا اینجا بنویس ما هم بفهمیم
ولی این یه واقعیته که عکس های اینستا و پروفایل نمی تونه نشان دهنده درجه خوشبختی یا پولداری آدم ها باشه.
یه نفر تو بیوش نوشته بود ...آدما از ناراحتی هاشون عکس نمی گیرن پس زود قضاوت نکنیم

پاسخ:
خلاصه ادمای واقعا پولدارم وجود دارن
اتفاقا این روزا دارم یه کتاب می خونم یکی از کاراکترهاش به معنای واقعی پولداره..مربی بدن سازی شخصی...مربی خصوصی پیانو...رفتار شناس حیوانات هم هفته ای یه بار میاد به گربه ش سر میزنه و .....
پاسخ:
به به 
خوشبحالش :|
وای عزیزم ببخشید،ایمیلت رو همون موقع گرفتم،پست رو هم دیدم.معذرت میخوام که کامنت نذاشتم یا حداقل باید جواب ایمیلتو میدادم.این مدت انقدر درگیری ذهنی زیاد داشتم  اصلا به مغزم خطور نکرد.ببخشید.
حس پوچ بودن چرا؟؟؟
پاسخ:
نه ایراد نداره
فقط فکر کردم نرسیده
فدای سرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">