مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

بیشتر از اینکه به عکس گرفتن از آدما علاقمند باشم، به عکس گرفتن از اجسام و اشیا علاقمندم!

توی گالری گوشی م عکس هایی هست که فقط خودم متوجه میشم حس و حال اون لحظه چی بوده.

عکس جوونه ای که تازه روییده شده و ماه ها منتظر بودم سبز شه، عکس یه بستنی که تو یه روز گرم تابستونی حس خوبی بهم داده، عکس اولین باری که تو قلکم یه سکه انداختم، عکس از نوت های روی دیوار، که خواستم چیزی رو به خودم یادآوری کنم و... .

گالری گوشیم پر از حس و حال ها متفاوته، هر چند فقط خودم درکش کنم!

عکس گرفتن از میز کارم هم یکی از علایقمه!!


و خب این قاب زندگی این روزهای منه.

میزی که باهام خندیده، کنارم غصه خورده، روزای زیادی اشکم روش چکیده، لحظات زیادی سرم رو که از خستگی روش گذاشتم نوازش کرده و روزهای زیادی که بهم لبخند زده و تشویقم کرده.

من توانایی دارم مامان ِ همه ی میزهای دنیا بشم. فاتحشون بشم. اونقدری که حس کنن دارن کار مهمی انجام میدن و فقط یه تیکه چوب خشک و خالی نیستن که روزی به فروش رسیدن. من به میزهام روح میدم و مطمئنم میزهای زیادی دارن انتظارم رو میکشن تا در روزهای آینده، لحظات متفاوتی رو با هم داشته باشیم.



نظرات  (۷)

۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۵ مصطفا موسوی
از اون متن وبلاگیای خوب قدیمیت بودا!
راستی فتو بلاگت چی شد؟ 
پاسخ:
مرسی
خیلی وقته سر نزدم به فتوبلاگم! عکساش قابل دار نبود
برای عکسام همون اینستا خوبه
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۶ مصطفا موسوی
راستی اون نقش ماندالا روی دیوارو کی کشیده؟ 
پاسخ:
آیین بهم داده؛ دوستش براش کشیده بود این داده به من 
یه حسی بهم میگه پاشم بیام اون نقش ماندلایی رو رنگ بکنم🙃
پاسخ:
اره قشنگ میشه :)
من به عکس میز علاقه‌ی خاصی دارم :) 
پاسخ:
پس خوشوقتم :)*
چه ارتباطی خوبی داری با میز کارت و چه حس و حال خوب تری 
ب امید موفقیت های بیشتر 
پاسخ:
متشکرم :)
اون خوشه‌ی برنج... :)
پاسخ:
آره محصول خودمونه ^_^
به به :) ❤
پاسخ:
متشکرم :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">