مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

کودک شو

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ق.ظ

با اینکه پژمان بازغی مجری حاذقی نیست و خیلی ضعف داره و نمی تونه خوب ارتباط برقرار کنه

با اینکه برنامه خیلی نواقص داره

با اینکه جایزه هاش خیلی کمه

و خیلی چراها و اماهای دیگه؛

اما اینو خوب میدونم پدر و مادرهایی که بچه هاشونو برای این برنامه میارن خیلی از خود گذشته و شجاعن.

من در مورد اینکه بخوام بعدها نقش مادری رو به عهده بگیرم خیلی فکر میکنم. حس میکنم هیچ وقت به اون میزان لازم نمی تونم از خود گذشته باشم.

وقتی گاهی اتفاقی این برنامه رو میبینم، تو دلم پدر و مادرهایی که حاضر شدن شرکت کنن در این برنامه رو تقدیر می کنم.

فکر کن دو تا آدم معمولی به خاطر بچه شون و اینکه دلش شاد شه،

میان یه سری بازی های عجیب غریب می کنن و کلی جنگولک بازی و تقلید صدا و ...

اینا کارایی هست که شاید هیچ وقت من نتونم در آینده برای بچه م انجام بدم

برنامه کلی نواقص داره، اما حداقل منو به فکر فرو میبره که آیا ادم می تونه در آینده چنین نقشی رو به عهده بگیره یا نه!

۹۸/۰۵/۱۴

نظرات  (۵)

۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۹ احسان شریعتی

من یکی با کتک هم حاضر نیستم برم اونجا :))

پاسخ:
وای آره منم :|

باور کن بعضیا واسه خودشون میان.چون دیدم اصلا بچه تو باغ نیست اما اومدن شرکت کردن. :))

پاسخ:
آره بعضی ها هم خوششون میاد بیان جلوی دوربین فارغ از بحث بچه داری :))
مثل اون آقای دوربینی :دی

این برنامه رو کامل ندیدم ولی منم وقتی یه سری از خودگذشتی های مادرها رو میبینم تعجب می کنم میگم یعنی منم مثل اونا میشم 

شاید خاصیت مادربودنه که ما تجربه ش نکردیم 

پاسخ:
احتمالا همینطور باشه!

من دوست دارم با فسقلی آینده ام برم البته به همراه باباش💜

پاسخ:
وای عجب دلو جرئتی! آفرین!
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۵ لیانا وزیری

دقیقا من هم هرچی اون برنامه رو میبینم،به این فکر میکنم که آیا به خاطر خوشحالی بچه م حاضر میشم برم تو اون برنامه؟؟؟همیشه هم به خودم جواب منفی میدم!

پاسخ:
خیلی سخته :))
مخصوصا که آدم باید شوهرشو تو مسخره ترین حالتای ممکن ببینه :))
مخصوصا اونجا که مجری بهش میگه یه دهن برامون بخون :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">