مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

منتظر واسه رسیدنت تو بارون می مونم

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۹ ب.ظ

بهترین عید برام اون عیدی بود که دوم راهنمایی بودم، تلویزیون رنگی جدید خریده بودیم، و با برادرم فیلم های سینمایی که ویژه برنامه ی شبکه ی دو بود رو نگاه می کردیم. تقویم فیلم ها رو یادداشت کرده بودیم و با شوق منتظر پایان شب می موندم.

 

بهترین ماه رمضان برام ماه رمضان سال 88 در تابستان بود که منتظر جواب نهایی کنکور بودم و هر شب بعد از سحر یه عالمه دعا می خوندم. اون حس های خوب هیچ وقت دوباره تکرار نشد.

 

بهترین زمستان برام زمستانی بود که تازه امتحان های ترم اول دانشگاه رو داده بودم و چون از عملکردم خیلی راضی بودم، فاصله ی بین دو ترم خیلیییی بهم خوش گذشت.

 

نوبتی هم باشه، نوبت پاییزه. من مطمئنم بهترین پاییز زندگیم هم قراره امسال رقم بخوره، پاییز پیش رو :]

 

چرا بعضی تاریخ ها و حس های خوب هیچ رقمه از ذهن آدم پاک نمیشن؟

+عنوان از آهنگ بارون، آقای قمیشی

 

 

 

 

 

نظرات  (۷)

۳۰ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۲۱ مصطفا موسوی

تازه من معتقدم بهترین بهار و زمستون و تابستون عمرت هم هوز توی راهن :)

پاسخ:
میدونی
منظورم بهترییییین نبود. منظورم اون لحظه هایی بود که آدم تا آخر عمرش یادش نمیره. وگرنه خیلی عیدا بوده که خوش گذشته، اما حسش ثبت نشده.

مرسی
ایشالا...

چرا من بهترین اتفاقای زندگیم حتی سالش هم یادم نیست؟چه برسه به فصلش. :|

پاسخ:
حتما اونقدری خاص نبوده که تو ذهنتون بمونه :)
ایشالا منبعد باشه همچین خوش گذشتن هایی
۳۰ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۴۳ احسان شریعتی

امیدوارم پاییز امسال بشه بهترین پاییز عمرت و پاییز سال بعد که اومد جای این پاییز را در لیست بهترین‌ها بگیره و همینطور هر سال پاییزها رکورد شکنی کنن...
همینطور زمستان‌ها، عیدها و رمضان‌ها

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم
با دعاهای خیر شما :)

چقد خوبه که یادتون مونده ...

امیدوارم همینطور که میگید بشه: )

بهترین پاییز عمرتون توی راه باشه  : ))

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم :)

کارشناسی ترم یک ،دانشگاه گیلان بودی؟

چرا من فک میکردم دانشگاه اردبیل بودی؟🤔🤔🤔

پاسخ:
چطور مگه حالا؟
من در مورد اینکه کجا بودم که تو این پست چیزی نگفتم

حالا چرا میزنی😂😂😂

بودی دیگه

پاسخ:
هرچند لزومی به توضیح نیست ولی همیشه تو پستام گفتم دو ترم اول گیلان نبودم و بعد انتقالی دائم گرفتم
چون تو این پست در موردش حرفی نزده بودم تعجب کردم که چه ربطی داره

من متوجه منظورتون شدم. چون خودم هم چنین حس هایی داشتم.امیدوارم بهترین پاییزتون را تجربه کنید. که حتما تجربه خواهید کرد.

 

موفق باشید.

پاسخ:
خیلی ممنون از دعای خیرتون :)
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">