مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

شرح حال کوتاه؛ این داستان: مهارت شنیداری

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ق.ظ

من مهارت شنیداریم چون اخرین مهارتیه که دارم روش جدی تر کار میکنم از همه ی مهارت هام ضعیف تره.

یعنی برام متمرکز موندن به مدت ۶ دقیقه خیلی سخته و هرچند اصل مطلبو میگیرم؛ اما بازم به سوالات جزییش پاسخ اشتباه میدم.

با همه ی این ها امروز یک نمره پیشرفت داشتم و بابتش خیلی خوشحالم.

امیدوارم تا روز امتحان به مقدار قابل توجهی پیشرفت کنم ^-^

 

نظرات  (۵)

۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۸ مسعود حقدادی

ایشالله این مهارت رو هم کامل بدست میارید 

پاسخ:
مرسی ایشالا

میتونی :)

آره منم همین جوریم اما با تمرین حل میشه باید گوش ات عادت کنه !

پاسخ:
اره واقعا معجزه توش وجود نداره 
به مرور زمانه

ایشالا ایشالا. تافل که همه اسکیلاش با لیسنینگ ارتباط تنگاتنگی داره. فقط و فقط تمرین جوابه. موفق باشی

پاسخ:
مرسی عزیزم
چرا کمتر پست مینویسی... بنویس دیگه :)
۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۱۴ مصطفا موسوی

نقطه ضعف من دررکلیه لعصار و قرون! 

پاسخ:
نقطه ی ضعف خیلی ها

چون سرم گرمه کمتر مینویسم 😜

پاسخ:
به به ، به به :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">