مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

شهریور پر تب و تاب

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ب.ظ

خب، جواب خواهرزاده کوچیکه اومد

دانشکده علوم پزشکی تبریز، علوم تغذیه

رشته ی خوبیه منتها الان دوری راه و هوای احتمالا سرد تبریز و اینکه طبق شنیده ها هیچ رقمه حاضر نیستن فارسی حرف بزنن و نسبت به زبان خودشون خیلی پایبندن؛ ممکنه یه مقدار براش اذیت کننده باشه؛ اما خب هیچ چیزی نیست که آدمیزاد بهش عادت نکنه.

متاسفانه رشت علوم تغذیه نداشت.

انشاالله که موفق باشه.

 

اخر این ماه هم برادرزاده بزرگه اعزام میشه دانشگاه امین برای اینکه ۴ سال درس بخونه و بعد تو نیروی انتظامی مشغول به کار شه.

 

بچه هامون هر کدوم دارن میرن سوی سرنوشت خودشون....

 

۹۸/۰۶/۲۳

نظرات  (۱۰)

دانشگاه امین را نمی دونستم 

الان سرچ کردم ..چه خوب که تعهد استخدام داره ...

ایشاالله همه موفق باشند :)

پاسخ:
اره مال نیروی انتظامیه..
 اما ازمونش جدا از کنکور برگزار میشه...
مرسی عزیزم ^-^

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

موفق باشن ***** ****🌹

پاسخ:
مرسی عزیزم 😊 :*
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

حالا در این حد هم برای فارسی حرف زدن مقاومت نمیکنند:-))

 

پاسخ:
عه :)))
تبریزی هستی؟
آخه خودم قبلا اردبیل بودم اینطور بود. بعد دوستام که تبریز بودن میگفتن چندین برابر بدتره :)))
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

آره تبریزی هستم. نمیگم نداریم این مدلیش رو. شاید هم برای من پررنگ نبوده. ولی هم‌کلاسی‌هام که هستند ما مراعاتشون رو می‌کنیم. حتی ترم اول من خودم اعتراض کردم توی گروه که ترکی حرف نزنید بعضی دوستان متوجه نمیشنD:

البته خارج از محیط دانشگاه انسان‌های مقاوم در برابر تکلم فارسی احتمالا بیشتر هست. دلیل عمده‌ش هم اینه که براشون سخته فارسی حرف بزنند و گاهی واقعا نمی تونند جمله رو درست کنند! این واسه خود من هم پیش اومده-_- یه بار که عصر داشتم از کارآموزی برمی‌گشتم از یکی از هم‌سرویسی‌ها در مورد سرویس می‌پرسیدم که صبح کی میاد؟ کدوم ماشین میاد؟ کجا نگه میداره؟ سوال اول رو که پرسیدم دیدم فارسی جواب داد. بعد من خودم از اینا نیستم که بگم خب ترکی میفهمه دیگه منم زبون خودم رو حرف بزنم. توی ذهن خودم گفتم الان باید سوال بعدی رو فارسی بگم ولی نمیدونم چی شد کماکان داشتم ترکی حرف میزدم یعنی از شدت خستگی دکمه alt+shoft من کار نمیکرد-_- ببخشید طولانی شد ولی خواستم بگم همیشه از روی قصد و غرض نیست این اتفاقات. برای مایی که معلم ادبیات مدرسه‌مون هم سر کلاس ترکی حرف میزد گاهی سخته فارسی حرف زدنD:

پاسخ:
آره عزیزم....میدونم واقعا از روی قصد نیست...
حتی دوست من که ترک بود، میگفت تا زمان مدرسه اصلا تو خونه فارسی حرف زده نمیشه باهامون... بعد به مرور از طریق کارتون و مدرسه و ... میفهمیم فارسی رو...
و همه ی این ها، هرچند هم که بی منظور باشه، واسه یه بچه گیلک خیلی سخته :))
من یادمه موقع ثبت نامم... آقاعه مثلا یه چیز میگفت...من میگفتم آقا ببخشید من ترکی بلد نیستم... اون با تعجب نگام میکرد میگفت خانم فارسی گفتم :)))
یعنی به حدی لهجه ی ترکیش تو فارسی زیاد بود که من اصلا پریشون شده بودم این چی میگه :))
لابد اونم از لهجه ی گیلکی توی فارسی من ترسیده بود :)))

سلام...

مبارک باشه. پیر شدیم اینجا رفت.

انگار همین دیروز بود که خواهرزاده ام چهار دست و پا از پشت پرده در میومد. صبح ها دقیقا موقع رفتن من به پادگان داد و بیدادش میرفت هوا. الان مهندسی صنایع قبول شده تو دانشگاه الزهرا.

بقول قیصر...

ناگهان پقدر زود دیر می شود

پاسخ:
سلام.
تبریک میگم..
نه اتفاقا خیلی خوبه که در سن جوانی میتونیم بزرگ شدن بچه ها رو ببینیم
:)

سلام و تبریک مفصل

تبریزیا ماااهننن ماه

البته من تبریزی نیستم و آذری هم اصلا بلد نیستم ولی ارشدو تبریز خوندم

خیلییییی خووووبن خیالت راحت باشه

در این حد که روزی که میخواستم کارای مدرکمو انجام بدم رئیس گروهمون دانشگاه نبود و آدرس حوالی خونشونو داد رفتیم اونجا و برگه رو مهر کرد تازه کلی هم عذرخواهی کرد

دکتر بهلول سلمانی که هرجا هست خدا نگهدارش باشه

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
درسته حق با شماست، منکر این قضیه نیستم ^_^
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۱۵ مسعود حقدادی

ایشالله که موفق باشند 

تبریز و مردم تبریز دوست داشتنی هستند بی شک پیشمون نمیشه از رفتن مگر اینکه مرد راه دور نباشه 

دانشگاه افسری خوبه چون به نظرم با دجه خوبی فارغ التحصیل میشن و مسلما یک نفر نظامی تحصیل کرده موثرتر واقع میشه 

نوع نگاه شون به جامعه و مسائل خیلی بازت هست 

من چند موردی ک در خدمت باهاشون برخورد داشتم واقعا آدمهایی باسوادی بودند . ایشالله ک موفق باشه 

پاسخ:
در خوبی این مردم شکی نیست
حق با شماست، درسته :)
خیلی ممنونم ازتون :)

نه ان شالله ک نصف کلاسشون بومی نباشن:دی

اون جور مشکل پیش نمیاد اصلا واسش.

بعد بالاخره اونجا فارس زبان هم هست نگران نباشه

پاسخ:
آره بابا فارسی زبان که هست :)
مرسی ^_^

شاید چون تبریزی‌ام از روی تعصب حرف بزنم ولی انصاقا تبریزی‌ها هوای مهمون ها رو خیلی دارن. نگرانش نباشین. توی دانشگاه که اصلا مشکل زبان نخواهد داشت، فروشنده ها هم که طبعا اگه بدونن یه نفر ترک نیست فارسی حرف میزنن.

شاید یکم سن و سال دار هامون بلد نباشن فقط.

اگرم کمکی از دست من بر بیاد حتما بهم بگین:)

پاسخ:
ممنون نسرین عزیزم...
در مهمان نوازی تبریزی ها شکی نیست...منتها این بچه چون خیلی خونه ای و خجالتی هست، بابت همین بیشتر نگرانیم..
لطف داری ممنونم ^_^

برای کل خانواده خوشحالم و برای تک تکتون آرزوی موفقیت از صمیم قلب دارم 

ایموجی بوس و قلب و بغل

پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">