مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آن کاملا بد

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ق.ظ

 کاشکی آدم بهتری بودم.

برای همسر آینده م جفت صبورتری

برای مادرم دختر سرحال تر و مهربان تری

برای درسم محقق بهتر و باهوش تری

برای خانواده ام خواهر دلسوزتری‌

 

پر از نقص های خیلی درشتم که حس می کنم دیگه برای درست کردنشون دیره.

تا حالا توی عمرم اینقدر حس ناتوانی نکرده بودم که این چند روز کردم. که ظاهرا ادامه دار هم هست.

۹۸/۰۶/۳۰

نظرات  (۸)

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

تصمیم به تغییر و عملی کردنش سخت هست ولی دیر نیست.

پاسخ:
حق با توعه..
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۱۸ امیررضا کامیار

هیچ آدمی بی نقص نیست :)

پاسخ:
درسته..

کاملا موقتی

پاسخ:
انشاالله..

" من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :) "

فقط خواستم از نوشته خودت یادآوریش کنم.

پاسخ:
خیلی ممنون بابت یادآوری..

آیدا همیشه بهترین نمونه از خودشه. حتی اگر نباشه، برای رسیدن به اون نقطه تلاش می‌کنه و این از بهترین بودن خیلی ارزشمند‌تره

پاسخ:
نظرت از لطف و مهربونیته زهرا جان..

شما خیلی هم خوبی،برای همه خوبی،فقط حست خوب نیست،منم بارها بارها همچین احساسی رو داشتم ولی الان که این حس میاد سراغم هر روشی رو که میدونم ممکنه حالمو خوب کنه امتحان میکنم من قبلا خیلی ضعیف بودم و تو همون حس و حال بد باقی میموندم ولی الان میجنگم و سعی میکنم قوی باشم،بجنگ و قوی باش 🌹

پاسخ:
مرسی سمیرا جانم
....بله باید جنگیدن رو یاد بگیریم...
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۸ مسعود حقدادی

نویسنده این وبلاگ نوشته که

من معتقدم هیچ تلاشی بی جواب نمی مونه

پاسخ:
واقعا بهم باید هی یاداوری بشه..

چی زدی که قاط زدی؟؟؟؟

:)))

 

آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آن کس که بداند و نداند که بداند
آگاه نمایید که بس خفته نماند
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند

پاسخ:
به حدی مشغله ی ذهنیم زیاده توهم زدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">