مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

پلنگ زخمیِ سابقا صورتی

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

متاسفانه کسی یه حرفی رو دوبار تکرار کنه عصبی میشم

کسی الان چیزی رو داره میگه که دیشبم گفته باشه اعصابم خورد میشه

کسی حرفی رو بهم تحویل بده که در واقع خودم دیشبش بهش گفتم عصبی میشم(و سعی کنه اون مطلبو اورجینال نشون بده که یعنی خودم از اول میدونستم)

کسی کند باشه دیر جواب بده

پشت تلفن مِن مِن کنه

جواب تلفنو دیر بده

یه سوال واضح بپرسم هی کش بده کش بده کش بده

کسی ازم بپرسه چرا عصبی هستی چرا دپرسی خونش پای خودشه

 

این روزا یه گلوله ی آتیشم که ترجیح میدم ایزوله زندگی کنم. قطع به یقین هر ارتباطی هم با هر کسی دارم زورکیه، حتی اعضای خانواده م.

خسته ام.

۹۸/۰۷/۰۶
آی دا

اون روم

نظرات  (۶)

به خاطر استرس این روزها است 

امتحان که بدی ارووم میشی 

هرچند خود منم شخصا تحمل حرف های الکی طولانی را ندارم 

پاسخ:
امتحان یه بخش کوچیکشه فقط :|
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۱ مصطفا موسوی

این کامنت هیچکدوم از کارایی که گفتی رو انجام نمیده و صرفا جهت سر زدن نوشته شده 🚶‍♂️

پاسخ:
باشه :|||

اوه اوه... شرط میبندم پی ام اسی. من فرااااااااار

پاسخ:
نه تازه تموم شده اون :|

کاری از دستم برنمیاد جز آرزو و انتظار خبرهای خوب ... 3> 

 

پاسخ:
مرسی زهرا جان :*

ایشالا به زودی از شادیهات و روزای خوب و آرامشت مینویسی🌹😘

پاسخ:
ایشالا سمیرا جانم❤

سلام. خیلی وقت بود نیامده بودم اینجا. الان هم که اومدم می بینم قاطی ای:/

امیدوارم حال دلت خوب باشه.

پاسخ:
سلام…. خیلی ممنون ازتون سلامت باشین😇

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">