مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

daily

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۴۸ ق.ظ

بعد از اینکه فایل ترجمه شده رو نگاه کردم و در نهایت تعجب دیدم که فقط اسم و فامیلم درست نوشته شده؛ برای اقای محترم نوشتم که مردممون به حرام خوری عادت کردن.

توی ریزنمرات ارشدم همه ی نمرات اشتباه وارد شده.

توی دانشنامه به جای her نوشتن his.

یهویی وسط ریز نمرات یه درس اصلا وارد نشده.

ظاهرا بعضی جاها که ترجمه براشون سخت بوده ترجمه نشده.

اسم دانشگام اشتباه نوشته شده.

و هزار تا ایراد ریز و درشت دیگه.

 

دوباره خودم از نو نشستم همه رو درست کردم تا بهشون بگم برام اصلاح کنن!

حیف از این همه پولی که به خاطر یه مُهر باید بریزم تو جیب دارالترجمه.

 

+من که گوگل ندارم سرچ کنم؛ اما بعید بدونم دوره روزانه بشه daily :| (الان برام اینطور ترجمه کردن)

من خودم ترجمه ش می کنم tuition waiver حالا باز نمی دونم توی مدارک رسمی چی ترجمه ش می کنن.

 

 

۹۸/۰۸/۳۰
آی دا

نظرات  (۱۶)

این پست شاید به دردت بخوره :)

https://1ashena.ir/1398/08/29/Let-s-DuckDuckGo

پاسخ:
مرسی عزیزم

Be nazaram boro site cafebazaar.ir bazar roberiz az toosh chanta dictionary download kon. 

Age na , ye pors o joo kon ke site haye tarjome irani ro peyda koni ta karet rah biofte...

Khoda lanat kone har ki ro ke net ro ghat kard

پاسخ:
مرسی از راهنماییتون
 چشم

میفهمم. خوشبختانه واسه من تا الان بخیر گذشته واسه ترجمه مدارکم ولی یبار واسه ترجمه دوستم بدطور با مترجم شاخ به شاخ شدیم. به قدری اشتباه داشت که وسطای اصلاحاتی که داشتیم انجام میدادیم به این نتیجه رسیدیم که هزینه رو پس بگیریم سنگینتریم. فاجعه بود.

پاسخ:
راستش اصلا اعصاب و حوصله بحث باهاشونو ندارم و کمی کم رو هم هستم
۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۲:۴۶ سایت تفریحی چفچفک

خب اشتباه پیش میاد 

چرا اینقدر عصبی؟

پاسخ:
آخرِ اشتباه باشه
۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۲:۵۷ مصطفا موسوی

ینی این راند های آخرتون فیلم شده ها :))

پاسخ:
کاش اخر بود
وسطاشه هنوز:|

Daily? Really? :)))))))))

پاسخ:
به این سوی چراغ :))

حالا برای این شاهکار چند گرفتن؟

پاسخ:
فعلا ۲۰۰ دادم
۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۷:۵۰ مسعود حقدادی

مطمئن هستی که فرستادی دارالترجمه !!!!

به نظرم اگر هزینه شو پرداخت نکردی تا تصحیح نکردن پول ندی 

بهشون زنگ بزن و توضیح بخواه 

پاسخ:
متاسفانه دادم پولشو
فکرشو نمیکردم اینطوری بشه

یه دارالترجمه رسمی این همه اشتباه کرده !

خسته نباشه 

پاسخ:
تاسف اوره

ای بابا!!! آخه مگه مفتی انجام میدن؟ مگه مسخره بازیه؟

پاسخ:
میبینی که :(
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۴ شاهزاده شب

وا جدی؟!!!!!!

چقد بد!!

دانشنامه داری چقد خوب

من باید بخرمش :(((((

پاسخ:
من مدرکامو پارسال ازاد کردم. خداروشکر نیاز نشد پول بدم.
تو هم‌ اگه عجله نداری میتونی از طریق کاریابی ازاد کنی
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۸:۱۶ شاهزاده شب

متاسفانه برای من نمیشه... من ارشدم شبانه بود

برای لیسانسم باید همون موقع اقدام میکردم‌ :(

پاسخ:
ایراد نداره عزیزم...
مدرک ارشد گرونه
اما مدرک لیسانس چیزی نمیشه. نهایت بشه سه چهار تومن
سال ورودی تو سرچ کن نرخش هست. مثلا ورودی ۸۹ باشی ارزون تره تا ورودی ۹۰

سلام ایدا تبریک میگم واسه موفقیتت تو تافل☺ الان پست هاتو دیدم.. واسه دکترا میخوای بری دیگه؟ چقدر خوب که هدفتو ول نکردی و پشتکار داشتی..من واسه یه سری مشکلات دور شدم از زبان خوندن و ... هر چند الان سرکار نمیرم اما نمیدونم چرا تنبلی میکنم واسه زبان خوندن و انگیزه مم رفته اصلا😐 میدونی دلم میخواد یه کار نیمه وقت با درامد مناسب داشته باشم و در کنارش زبانم بخونم که پیدام نمیکنم..  الانم که اینترنت قطعه حس میکنم وسط یه جزیره پرت و دورافتاده ام!

پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم
راستش اول کارم و هنوز چیزی مشخص نیست
اره واقعا کار دغدغه ی خیلی هاست
ایشالا یه کار خوب پیدا کنی و در کنارش به اهدافت نزدیک شی

واااای :)))) حتی من که زبانم در حد آی ام ویندوعه پوکیدم :)) دیلی =))

پاسخ:
والا :)))
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۱:۴۹ زهرا طلائی

از دست این مترجم‌ها سرم رو به کجا بکوبم؟!

اگر پول ندادی، حتما در میون بذار و بقیه کار رو با یه دارالترجمه دیگه انجام بده ولی اگر دادی و عجله نداری تلاش کن پولت رو پس بگیری.

اگر بحث مهر نبود، قالب‌های آماده ترجمه مدرک تو اینترنت کمکت می‌کرد.

البته اگر کسی حوصله هم داشته باشه، با شکایت به ارشاد می‌تونه پولش رو پس بگیره و حتی مجوز هم باطل کنه.

 

 

پاسخ:
کلا دارم به این نتیجه میرسم که اشتباه کردم دادم ترجمه الان :(
خودم ترجمه میکردم بهتر بود
عجب کاری کردم فقط پولمو دور ریختم

بده مهرشونو واست فتوشات کنن،کمتر هم میگیرن و هم دیگه خرج بچه دبیرستانیای زبانِ دبیرستان خونده دارالترجمه نمیکنی.والا :دی

پاسخ:
دلم میخواد شنبه برم به فحششون بکشم
کاش کمی پر رو و بی ادب بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">