مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

من اندوه جهانم

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ق.ظ

امروز یکی از سخت ترین روزهای زندگیم بود.

این حجم از ناراحتی و غصه و اشک های گاه و بی گاهم از کنترلم خارجه.

آه......کاش زنده بودین خواهران و برادرانم.

دریغ و افسوس.

هیچ وقت فکر نمیکردم از کشور و ملیتم اینقدر خجالت بکشم.

گناه ما چی بوده که نباید رنگ آرامش رو ببینیم.

۹۸/۱۰/۲۲
آی دا

غم

نظرات  (۵)

۲۲ دی ۹۸ ، ۰۸:۲۹ لیانا وزیری

من از چهارشنبه این حس و حال رو دارم.احساس میکنم غم عالم رو دلمه.اتفاق های تلخ و دردناک تو این چند سال کم نیافتاده.پلاسکو،زلزله،سانچی،سیل و سقوط هواپیمای داخلی،آتش گرفتن اتوبوس مسافربری و ...

با هر کدومشون اشک ها ریختم.ولی این یکی...بیشتر از هر سانحه ای غمگینم کرد و اشکمو درآورد.چقدر دلم سوخت.

فکرشو بکن اگه یه پرواز داخلی بود صد سال نمیومدن بگن کار ما بوده،چون هواپیمای اکراینی بود و تحت فشار قرار گرفتن اومدن اعتراف کردن.

پاسخ:
نمی دونم حال بدمو چطور توصیف کنم و راه فراری ازش نیست. نرفتن به شبکه های اجتماعی فقط شاید بتونه داغ دلمو کم کنه. که کمتر ببینم و بخونم.
۲۲ دی ۹۸ ، ۰۸:۵۳ مصطفا موسوی

... 

پاسخ:
:(((

☹☹☹

پاسخ:
..........................................
۲۲ دی ۹۸ ، ۱۰:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

با این حجم از غم و غصه‌هایی که از سر گذروندیم، بازم بلد نیستیم هم‌دیگر رو تسکین بدیم!

پاسخ:
خیلی حالم بده خیلی

آدم لال می‌شه در برابر این سیل غم‌انگیز که داره از سر و روی وطن می‌باره

پاسخ:
دقیقا :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">