مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تبریز

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ب.ظ

به جای اینکه استرس امتحان داشته باشم،

از این سفر ِ توفیق ِ اجباری شده خوشحالم!!

دارم می روم تبریز. فردا.

حالا یک دور لغت مرور میکنم، یک دور کلاه و دستکش می گذارم توی کوله ام. پنج تا فرمول نگاه می کنم، از یاهو آب و هوای تبریز را چک می کنم.

ایمیل را باز می کنم که دریافتی ها را چک کنم؛ اما باز می روم توی مپ ببینم فاصله ی بازار تبریز تا هتلم چند دقیقه است!

بعد به این فکر میکنم اگر توی راه به اتوبوس موشک بخورد چه!!!

یا مثلا اتوبوس بلغزد وسط دره!

بعد باز هم می گویم بی خیال: مهم اینه که تنها داری میری سفر! و بعد باز هم توی دلم ذوق میکنم.

تا حالا تبریز نرفته ام و خب می دانم هم به خاطر برف و بوران و کوران جایی نمی شود رفت. اما از این خوشحالم که دارم اولین سفر "تنهایی" رسمی زندگی ام را انجام می دهم؛ حالا هرچقدر هم که مامان هی دلواپس باشد و نگران.

 

+امسال سال پر سفری بوده. خرداد به خاطر مصاحبه ی دکترای داداش رفتم کاشان. آبان به خاطر تافل رفتم زنجان. و الان هم بخاطر GRE دارم می روم تبریز!

 

 

نظرات  (۷)

خوش اومدی به شهر من😍

اگه کمکی خواستی، حتما بهم بگو عزیزم. 

امیدوارم بهت خوش بگذره. 

پاسخ:
مرسی عزیزمممم
چشم چشم حتما میگم

خوش بگذره و امیدوارم امتحانت رو با بهترین نمره پشت سر بذاری.

از تبریز حسابی لذت ببر. بعد امتحان پا نشی سریع برگردیا. قشنگ همه جاهاشو برو. خونه استاد شهریار و دانشگاه هنر و معماری و خیلی از جاهای دیدنی دیگه ش رو میتونی تنهایی هم بری. چون وسط شهره. حداقل یکی دو روز بمون و قشنگ لذت ببر. بازار و مسجد جامعش رو هم حتما ببین. آخ که چقدر تبریز قشنگه ^_^

پاسخ:
مرسی عزیزم
آخه نمی دونی که چقدر کار دارم بعد از ازمون
باید برگردم اونا رو جمع کنم
اما روز قبل ازمون تبریز هستم. امیدوارم در اون روز بشه دو سه جا رو دید
۲۸ دی ۹۸ ، ۰۰:۵۱ مصطفا موسوی

تهرانو هم که اصلا سقر محسوب نمیکنی:))

پاسخ:
بس که از تهران بدم میاد!
آره خب دو بارم رفتم تهران!
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۰:۲۸ زهرا طلائی

امیدوارم بهترین نتیجه ممکن رو بگیری

مواظب خودت باش

پاسخ:
مرسی عزیزم
چشم

هورررا

آیدای لب خندون برگشت. ایشالا لب خندون تر هم بشی.

پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
وبلاگتو چیکار کردی؟

سفرت به خیر عزیزم.

موفق باشی.

خوش بگذره.

؛**

پاسخ:
مرسی نیلوفر جان :*

خوش بگذره

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">