مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

من، من ِ بد

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ق.ظ

باید یه کاری کنم که نهایتا روزی یک بار جیمیل رو چک کنم.

تمام شب رو هشیار میخوابم

و حتی شده یه چشمی هم ایمیل چک میکنم 

تقریبا تمام سه چهار ماه گذشته رو اینطور گذروندم

الان وخیم شده این وضعیتم

 

شروع کردم به کتاب خوندن و یه کارتون گذاشتم دانلود شه.

۹۸/۱۱/۱۲

نظرات  (۴)

۱۲ بهمن ۹۸ ، ۰۱:۳۴ مصطفا موسوی

من هنوز چک کردن وبلاگ رو هم نتونستم ترک کنم!

پاسخ:
چه عادت بدی :(
۱۲ بهمن ۹۸ ، ۰۱:۳۴ مصطفا موسوی

نوتیف ایمیلت رو روشن کن که دیگه بدونی اگه پیام بیاد میفهمی دیگه

پاسخ:
جیمیلم رو گوشیم نوتش فعال نمیشه اما یاهو هست
اما چه نوت بیاد چه نیاد باز من چک میکنم

۱۲ بهمن ۹۸ ، ۰۵:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من وقتی اینجوری میشم، برای خودم یه ساعتی از روز رو مشخص می‌کنم که قراره فلان موقع چک کنم! البته پای‌بندیم به این قانون در حد چند روز بوده:| ولی حالا اگه عادت کنی، شاید بشه!

پاسخ:
خوشبحالت من اصلا نمی تونم به این قوانین پایبند باشم :(
۱۵ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۲۹ محدثه بانو

چقدر این روزها شبیه منی ایدا...

جفتمون موفق میشیم بهت قول میدم:))

پاسخ:
امیدوارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">