مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

پست 580

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ

خوشحالم اما می ترسم از خوشحال بودن!

به خوشحال بودن عادت ندارم! نگرانم که نکنه خراب شه یا خواب باشم یا نکنه توهمه یا نکنه نکنه نکنه....

هزار تا اما و اگر تو ذهنمه!

تا حالا ترسیدین از اینکه خوشحال باشین؟

 

چرا بی قید شاد بودن رو یاد نگرفتم؟!

نظرات  (۵)

چون ما تربیت شدیم که آخر خندیدن و شادی گریه است. وقتی خوشی‌ت رو نشون بدی و خوش‌خبر باشی چشم میخوری. 

منم یه وقتایی به خودم میگم تو که به این حرفا اعتقاد نداری اما انقدر ترسوندنت که به سختی میتونی ور منطقی ذهنت رو کار بندازی.

پاسخ:
چشم خوردن...نه که بهش فکر نکنم..اما چیزی که بیشتر بهم دلهره میده اینه که تهش اگه خوشحالیه به نتیجه ی نهایی نرسه چی میشه و بقیه چی میگن و ....

خوشحال باش بابا. گور بابای آخرش. الان که بهانه داری خوشحال باش و شادی کن. دم را بِزی!

پاسخ:
تلاشمو می کنم ^_^
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۱:۰۸ مسعود حقدادی

شادی بی قید زمانی رخ میده در پسش فکری نباشه 

به اینطور مسائل نباید فکر کرد چون لزومی نداره 

قثط باید از رخ دادن این شادی لذت برد 

و نکته بعدی اینکه توی همه چیز دنبال نتیجه نباش 

شما ی شخص تلاشگر هستی و ایدالت اینکه به نتیجه برسی 

بیشتر از اینکه بخوای لذت مسیر ببری ذهنت معطوف به نتیجه اون مسیر هست

ی بخشی از دهن تو اختصاص بده به فلبداهه زندگی کردن

لزومی نیست به دلیل و بعد  هر اتفاقی که رخ میده فکر کرد 

 

پاسخ:
چشم، تلاش خودمو میکنم :)

آسمان درست میگه. الان را بچسب فعلا.

پاسخ:
چشم :)
۰۱ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

آره ترسیدم و حتی گاهی سعی کردم قایمش کنم!

پاسخ:
این قایم کردنه به نظرم بیشتر آسیبه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">