مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

مشق شب

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ق.ظ

کل امروزو اینقدری عطسه زدم که از گردن نیم بندم دیگه چیزی نمونده. بله، سرما خوردم.

شبا با عذاب میخوابم. البته اگه پژمان اینجا بود میگفت شبایی که من هستم خیلی خوب میخوابی که. اون لحظه من دلم میخواد کله ش رو بکنم. مگه مرد تو توی خواب من هستی بفهمی. انگار مثلا کسی که بد میخوابه شاخی دمی چیزی در میاره. 

همین اخلاق زشتش که بعد از اینکه حرفی میزنم سریع یه چیز متناقضش میگه منو تا سر حد مرگ عصبانی میکنه. بگذریم.

خلاصه، بله داشتم میگفتم. شبا بد میخوابم. احتمالا این سرماخوردگی که چند هفته ای به صورت خفیف همراهمه مسببش هست. کلا هم که کلکسیون خواب و کابوس و اینا شدم. هر مساله ساده ای که روزا فکرمو مشغول میکنه شب به صورت کابوس خودشو نشون میده.

 

 

یه مساله دیگه که خیلی داره ناراحتم میکنه اینه که شدت و حدت ذهنیم پایین اومده. یعنی خیلی چیزا رو بلدم، اما اگه کسی سریع ازم بپرسه درجا نمیتونم جواب بدم. امروز داداش ازم پرسید فرق باکتری و ویروس چیه. قطعا بلد بودم. اما خب درجا نتونستم بگم. و خیلی حس بدی بهم دست داد. کلا هم یه بحث کلی دارم میکنم طرف یه سوال جزیی میپرسه هول میکنم. 

بهم دلداری بدین که شما هم درجا خیلی چیزا یادتون نمیاد!

نظرات  (۳)

عزیزم

مشکلی نیست برا همه پیش میاد

برا منم خیلی پیش میاد

گاهی اصلا یه چیزی رو توضیح میدم بعد از همون توضیح های خودم میپرسن نمیتونم چون ذهنم درگی ادامه شه:)

پاسخ:
دقیقا منم ذهنم درگیر ادامه ی حرفم بود که بحث فرق ویروس و باکتری پیش اومد :/
۲۹ بهمن ۹۹ ، ۰۹:۴۳ فاطمه ‌‌‌‌

به نظرم طبیعیه خیلی چیزا درجا یادمون نیاد. نه فقط به خاطر فشار شرایطی که ممکنه توش باشیم، بلکه چون کلییی اطلاعات راجع به چیزای مختلف تو ذهنمون جمع شده. هر چی کمتر ازشون استفاده کرده باشیم یه کوچولو بیشتر زمان می‌خوایم فکر کنیم جزئیاتش یادمون بیاد. منم همینطوری‌ام خیلی وقتا.

پاسخ:
دقیقا
من الان کلی اطلاعات تو ذهنمه و بعضا دسته بندی هم نشدن
یهو  جوابگو بودن خیلی سخته

ما هن در جا و غیر درجا خیلی چیزا یادمون نمیاد. تیک ایت ایزی

مراقبت کن

پاسخ:
متشکرم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">