مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

این بود زندگی؟

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۰۴ ق.ظ

شب دوم عذاب واقعی.

کیپ بودن بینی که نمیذاره نفس بکشم

اشک ریختن مدام چشم

ابریزش بینی

درد چشم

عطسه و سرفه

مدام سرد و گرمم میشه.

 

حالم اصلا خوب نیست و ظاهرا سِرُمی که غروب زدم چندان فایده ای نداشته.

یک ساعت پیش اندازه یک گالن اشک ریختم و حس میکنم توانایی دارم تا صبح هم اشک بریزم.

هرچند اگه الان مطلع بشم ویزام اومده تمام علایم بالا رو میتونم ندید بگیرم و برقصم.

۹۹/۱۲/۰۱
آی دا

غم

نظرات  (۶)

یه سرماخوردگی عادی است . 

نفس عمیق بکش دختر 

تو قراره کلی رویا بسازی :)

پاسخ:
ممنونم ابان عزیزم

سلام.

اگه خدایی نکرده کرونا باشه، دکتر رفتی؟داروهای مربوط به کرونا رو گرفتی؟

لطفا خیلی گرمیجات بخور. اما یه دکتر خوب برو.خوددرمانی نکن.

 

پاسخ:
سلام
رفتم دکتر گفت سرماخوردگیه
ولی حالا تا فردا بهتر نشم باز پیگیری میکنم
مرسی عزیزم

یعنی خدا میشه این ویزای شما دو تا فردا بیاد 

دیگه از اینجا برین یه نفس راحت بکشین 

قشنگ میفهمم انگار وزنه بیست کیلویی  راه نفس کشیدن از آدم میگیره از استرس شبانه و روزی 

خدایا به حق 12 امامت نیمچه ایمانی مونده فقط این ویزا بیاد از استرس یه ملت اینجا منتظریم دیگه داره یشه عید 

واقعا بلد نیستم آیدا  چطوری دلداری میدن فقط میخوام بگم دقیقا این انتظار فرسایشی روح و روان درک میکنم

پاسخ:
ظاهرا دعات گرفته :))

بزنیم دست قشنگه رو به افتخار ویزات:)

پاسخ:
عه از کجا میگی؟😅

حس ششم:)

تبریک می‌گم آیدا جان جدا خوشحال شدم خبر خوبی بود.

پاسخ:
مرسی البته تا دوشنبه قطعی قطعی میشه ^-^

آههااا آهااا بیا وسط قرررش بده :)) آخیشششش 

پیش به سوی اوکیشن پست و استوری های آمریکاااا و کلی تجربه ی جدیدتررر 

تو عمرم فقط یبار دعام آن تایم گرفت :)) بازم خدا روشکر 

پاسخ:
مرسییی عزیزم
انشالله به خواسته هات برسی تو زندگی ^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">