مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ولادت حضرت علی(ع) ۷ اسفند/ امروز؛ ۱۳ اسفند

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ

سلام بچه ها.

گفتم روا نیست حالا که حالم خوبه، براتون ننویسم.

شما که بهتر از هر کسی میدونید من چه روزای سختی رو پشت سر گذاشتم.

در هر حال اینطوری شروع شد که هفته گذشته پنجشنبه، بخاطر روز پدر قرار شد من و پژمان برای ناهار بریم بیرون. هوا سرد بود و بخاطر همین زیاد بیرون موندمون طول نکشید و بعد از ناهار برگشتیم خونه خواهرم برای چای.

تازه رسیده بودیم و خواهرم و پژمان مشغول صحبت بودن. که من گفتم برم وضعیت ویز..امو چک کنم. با کمال نا امیدی مثل همه ی روزای پیش، گفتم چک کنم ببینم خبری هست یا نه. وقتی که کدمو زدم و منتظر بودم صفحه لود شه، با یه بغضی تو دلم گفتم "امام علی یادت باشه هیچ کاری برام نکردیا" . هر بار یاد اون لحظه میفتم گریه م میگیره.

و خب صفحه پدیدار شد و نشون میداد کیسم وی.زا شده. هیچ وقت اینقدر شوکه نشده بودم. و خب سیل اشک بود که تا اخر اون شبم ولم نمی کرد.

وی.زای این کشور به این شکله که بعد از مصاحبه، میری تو یه دوره به اسم دوره ک ل ی ر ن س. 

تو این دوره که ممکنه از ۱ روز تا ۶ ماه و یا حتی بیشتر طول بکشه، همه ی سوابق تحصیلی و زندگیت رو بررسی میکنن و اگه کیس از نظرشون سیف بود، بهت اعلام میکنن که وی. زا شدی. (تا جایی که میدونم برای کشورای اروپایی یا کانادا همچین چیزی وجود نداره پس اگه قصد اپلای در این کشورا رو دارین نگران نباشین). مدت زمان طول کشیدن این پروسه بنابر رشته ی تحصیلیت، سوابق کارت، اگه اقا باشی به نوع سربازیت و .... بستگی داره و اصلا موضوعِ قابل پیش بینی ای نیست.

کیس من بعد از ۲ ماه و ۵ روز آپدیت خورد(که روزهای زیادیش مصادف شده بود با تعطیلات کریسمس و س ف ا ر ت تعطیل بود)؛ یعنی همون پنجشنبه گذشته. اما من منتظر ایمیل نهایی بودم که بیام بهتون بگم. تو ایمیل به صورت رسمی بهت اعلام میکنن که بیای پاس. پورتتو بذاری تا وی. زا روش بخوره.

امروز صبح ایمیل رسمی رو دریافت کردم و حس می کنم بار بزرگی از رو دوشم برداشته شد چون میگفتم خدایا نکنه الکی خوشحالی کردم این چند روزو :\

به جز اون روز اول که خوشحال بودم، روزای بعد تو هول و بلای دریافت ایمیل بودم و غم زیادی داشتم که امروز مرتفع شد. میگفتم خدایا عجب غلطی کردم به خانواده گفتم امیدوار شدن :||| حالا نکنه نشه و نباشه و هزار اما و اگر. من هم که کلا مشکوک و حرص و جوشی :/

دیگه این هم خبر تازه.

الانم باید برم تست کرونا بدم چون عازم تر.کیه میشیم به زودی که اون ۱۴ روز خارج از ایرانو پاس کنم.

انشالله که تست کرونا هم به خیر بگذره.

مثل همیشه نیازمند انرژی های مثبت و دعاهای خیرتون هستم. باشه؟

 

 

+ بچه ها کیس پژمان هنوز اپدیت نخورده. میشه دعا کنین تو این مدتی که ترکیه هستیم پژمانم کیسش و.یزا بشه؟ اگه اینطور نشه باید تنها راهی بشم.‌..

نظرات  (۸)

جییییییییییییییییییییییییغ

وااااااااااااااااااااااای خداروشکرررررررررررر

من هر بار که میدیدم پست گذاشتی کلی با ترسو لرز بازش میکردم.فقط خدا میدونه چه قدر منتظر این پست بودم.😭😭😭❤❤❤مبااااااااارکه به سلامتی ایشالله.

توروخدا این چند مدت تا سفر نزدیک کسی نشو تا این قسمت تست کرونام به خیر بگذره.رعایت کنیا.باشه؟

پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییییییی ^------^
چشم مراقبت میکنم ^-^
ممنونم عزیزم

وای آیدا

آیدای مهربون

خوشحالم برات

امیدوارم بهترین‌ها در انتظارتون باشه عزیزم.

نگران نباش ویزای آقا پژمانم به زودی میرسه و دوتایی با هم میرین.

شیرینی ما یادت نره:)

 

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم ازت نسرین عزیزم ^-^
مرسی بابت دعای خیرت. سلامت باشی ^-^
۱۳ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۲۸ فاطمه ‌‌‌‌

چقد خوشحال شدم آیدا😍 خدا رو شکررر

ویزای آقا پژمانم ایشالا تو همین چند روز درست میشه :)

 

ویزاتون سینگله یا مالتیپل؟ من الان یادم افتاد که دوستم و همسرش هم که می‌خواستن برن، ویزای همسرش زودتر اومد و سینگل بود. ویزای خود دوستم چند وقت بعدش اومد مالتیپل شد. طولانی شدن زمانش ممکنه به این علت بوده باشه؟

پاسخ:
قربونت عزیزم مرسییییییی ^-^
سینگل یا مالتی پل بودنش وقتی رو پاسپورت بخوره مشخص میشه. به زودی میفهمم.
والا اینقدر کار سفارت از هیچ نظم خاصی پیروی نمیکنه، هیچ حرف قطعی نمیشه زد. اما پاکستان امسال به ۹۰ درصد بچه ها سینگل داده و نمیدونم چرا!
۱۳ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۱۰ نیمه سیب سقراطی

الهیییییی عزیزممممم 

ان شالله به سلامتی :)

 

پاسخ:
ممنووونم ^-^
۱۴ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۲۴ شاهزاده شب

وای خیلی خیلی خوشحال شدم و کلی آرزوهای خوب دارم واست :)

پاسخ:
ممنونم عزیزم ^-^

چقدر خوشحالم ...که دارم میبینم دری که زدی پشتکاری که داشتی جواب داد ..

الهی به سلامت برید 

پاسخ:
مرسی ابان جان که تمام این مدت دلداری دادی و همراهم بودی ^-^
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

خیلییی برات خوشحال شدم^_^ بهترین‌ها برات رقم بخوره

پاسخ:
ممنونم عزیزم ^-^ مرسی :*

پست های اخیرت رو خوندم یادی از شیش هفت سال پیش خودم کردم. ان شااله هرجای دنیا که هستی شاد و سلامت باشی.

پاسخ:
خیلی ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">