مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

پیج جدید؟ آری یا نه؟

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ

بچه ها به همفکریتون نیاز دارم.

من خیلی وقته تو فکر یه پیج عمومی اینستاگرام هستم. الان که دیگه از همسر و خانواده مم دورم و دارم دورتر هم میشم، گفتم یه پیج اینستاگرام عمومی شاید بتونه از دلتنگی هام کم کنه.

همونطور که میدونین من آدم رو منبر برویی هستم.

دوست دارم در مورد همه چیز حرف بزنم. اما پیج خانوادگی اونقدر که باید خوشحالم نمیکنه. واقعا فکر میکنم واسه 50- 60 ساله های پیج ماجراجویی هام جالب نیست.

جوون های فامیل هم.....کلا حس میکنم از من خوششون نمیاد :)) که البته چندان مهم نیست.

 

نظرتون راجع به یه پیج اینستاگرام عمومی چیه؟ که بتونم تجربه هامو اونجا باهانون در میون بذارم؟

البته واقعا منظورم واقعا ازین پیج های لایف استایل نیست، که به خاطر گرفتن تبلیغ حاضرن هر کاری بکنن و از خصوصی ترین لحظاتشون عکس و فیلم میذارن!

بیشتر در مورد روزمرگی های یه دانشجو که دور از شهر و دیارشه!

 

نظرتون چیه؟

 

 

 

۹۹/۱۲/۲۵
آی دا

مسیر سبز

نظرات  (۱۳)

چرا که نه ؟ 

پاسخ:
مرسیییییی ^_^
۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۵۲ موتور برقی ۲۰۰۰

موافقم الان دنیا دنیای اینترنته

پاسخ:
ممونم:)
۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۰۰ نیمه سیب سقراطی

بنظرم همونقدر ک میتونه خوب باشه، همونقدرم میتونه بهت حس بدی بده

بالاخره پیج عمومی همه نوع آدمی میاد و ممکن کامنت های منتقدانه یا حتی بی ادبانه و.... برات بذاره، خودت ببین همچین چیزایی روت تاثیر منفی نمیذاره؟

بستگی ب خودت داره ک چقدر تاب و تحملشو داری آیدا 

پاسخ:
حق با توعه!
من ادم کم تحملی ام
اما شاید تلاش خوبی باشه تحملمو بالا ببرم!
۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۱۴ فاطمه ‌‌‌‌

نظرم موافقه ^_^ به شرطی که آدرسشو به ما هم بدی :))

پاسخ:
اصلا بخاطر شماها دارم پیجو میزنممممم^-----^

آیدا بستگی به روحیات آدم و قدرت مدیریت داره 

وقتی من به یه چیزی درگیر بشم احساس میکنم دیگه زمان کم میارم و دوست دارم اگر اندک زمان خالی که برام پیش اومد تو خلوت خودم باشه که مغزم سبک بشه 

ولی وقتی لحظه ی رو به اشتراک بزاری خواه ناخواه بعضیا درگیرت میشن و باید برا اونام یه زمانی اختصاص بدی.

وقتی پابلیک بشی حتما ارتباطت وسیع تر میشه و اما تولید محتوا واقعا زمان و اعصاب مسلط میخواد .

در هر صورت مثل همه ی این شیش و هفت سال از دور میخونمت :)

و ایشالا که ویزای آقای محترمم به زودی بیاد 

پاسخ:
یکی ازون دعا خفنات واسه اقای محترمم بکن :)))
مرسی عزیزم اره درست میگی‌. برای مخاطب باید وقت گذاشت
من تلاش میکنم که به خوبی مدیریت کنم

بله خوبه خوبه .حتما این کار رو بکن

پاسخ:
ممنونم ^-^

موافقم.

عکس خودتو هم میخوای بذاری؟

در کل مثلا اگر ناشناس باشی یعنی اطرافیان نزدیکت اصلا نفهمن تویی خیلی خوب میشه چون خودسانسوری نمیکنی دیگه :)))))))

پاسخ:
نه عکس خودمو نمیخوام بذارم..
کلا واسه همین خودسانسوری از پیج خودم فراری ام :/
مرسی عزیزم ^-^

عالیه عزیزم. خیلی بهت کمک می‌کنه.

پاسخ:
مرسی ^---^

خیلی حمایت می کنم. ✋

پاسخ:
ممنونمممم ^-^البته باید قول بدی هی دی اکتیو نکنی :دی
۲۶ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۴۵ زهرا طلائی

مشتاقانه منتظر خوندنت هستم 

پاسخ:
مرسیییی^-^

ایکون عرق بر پیشانییی

😅😅😅

الانم اینستا را پاک کردم از رو گوشی. خویشتن دار نیستم، مجبورم پاک کنم. یهو می بینی چهار ساعت روز تو اینستام.

پاسخ:
ببین میدونما... :دی

کاملا و کاملا موافقم

موفق و موید باشی عزیزم

پاسخ:
ممنونم ^-^

عالیه موافقم البته اگه برای خودت وقت گیر نباشه😍

پاسخ:
مرسییی^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">