مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

و خلاصه خونه!

جمعه, ۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۴۷ ب.ظ

سلام بچه ها!

من خلاصه رسیدم به مقصد!

الان دومین روز رسمی هست که تو خونه ی خودم هستم!

یادتونه گفته بودم قراره چند روز اول رو پیش نیکول بمونم؟؟

اما شرایط کاملا عوض شد.......

قضیه اینطور شد که نیکول در معرض کرونا قرار گرفت و ممکنه بود ناقل باشه. بنابراین نه دیگه میتونست بره دانشگاه نه طبعا پذیرای مهمون باشه.

اینطور شد که با استادم تصمیم گرفتیم من مستقیم خونه کرایه کنم و وارد خونه خودم بشم......

خداروشکر بابت این اتفاق.

چون هرچند راضی نیستم کسی مریض باشه (و نیکول هم خداروشکر خوبه الان)، الان خیلی بهتر و راحت ترم تو خونه خودم.

من شدیدا خجالتی هستم و سختم میشد چند روزی مهمان باشم.

دیروز درگیر مرتب کردن خونه و چیدن وسیله هام شدم و بعد خوابیدم.

امروز پاشدم صبحانه خوردم ولی حس میکنم هنوز خسته ام.

بعد از ۱۲ روز ترکیه موندن، ۶ روز پاکستان موندن، و حدود ۲۲ ساعت پرواز ترانزیتی، خلاصه رسیدم خونه م و الان بهترین حس های دنیا رو دارم.

از خدا میخوام هرکسی که داره تلاش میکنه به خواسته هاش برسه.

 

+ بچه ها ممنون که اکانت اینستامو فالو کردین (aieejan). من کسی رو فالو نکردم که معذب نشه. وگرنه قصد و منظور بدی از بک ندادنم نداشتم. مرسی ازتون.

۰۰/۰۱/۰۶
آی دا

مسیر سبز

نظرات  (۴)

سلام عزیزم

سال نو مبارک

خیلی خوشحالم که تلاشتون به ثمر رسیده . امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز پیش برید.

میخواستم پیشنهاد بدم اگر ممکنه یه بخش اختصاصی برای آنچه انجام دادید از زبان خواندن تا پذیرش گرفتن و ..در نظر بگیرید.حتما با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های سنگین مشاوره و آموزش زبان این کمک شما می تونه خیلی خیلی راهگشا باشه. باسپاس

پاسخ:
سلام به شما...... خیلی ممنونم....
راستش اینقدر که پیج های مرتبط به این زمینه زیادن.... که من تصمیم گرفتم چون اطلاعاتم فقط با توجه به کیس خودمه، زیاد توش وارد نشم.
اما چشم هر زمان حس کنم میتونم اطلاعات مفیدی ارائه کنم، حتما در اختیار همه میذارم...

خب یکم از شرایط خونه‌ات بگو از فضای شهر و غیره من خیلی ذوق دارم بشنوم از این چیزا:)

پاسخ:
نسرین جووون... تو پیج جدیدم خیلی در موردش مینویسما... دوست داشتی فالو کن.... اونجا با تصویر برام حرف زدن راحت تره..... aieejan

چقدر همه چیز عجیبه... فکر کنم اواخر ۹۸ شمارو میخوندم... یادم انگار پایان نامه داشتین یا چنین چیزی ‌و مجرد بودین... حالا یهو بازم پیداتون کردم،،، متاهل هستین و ایران نیستین! براتون خوشحالم ... هر جا هستین خوشحال باشین الهی

پاسخ:
اگه اینجوره، از اواخر ۹۶ همراه منین! ممنونم ازتون عزیزم^-^

سلام...

هی دارم میام عقب ولی اخرش نفهمیدم الان تو کدوم کشور هستین /:

پاسخ:
سلام امریکا هستم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">