مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چون که به کمک احتیاج دارم

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

استادم داره میره مسافرت از شنبه. نمی دونم خوبه اینطوری برام یا نه.

دیروز از ساعت چهار عصر تا شش غروب میتینگ داشتیم. بعد میگه اره خسته شدی برو خونه یک ساعت استراحت کن بعد دوباره شروع کن کار کردن :| تو دلم گفتم چشم بزرگوار حتما! آخه من آدم نیستم:| ساعت هشت صبح از خونه زدم بیرون و تو بهترین حالت هفت هشت غروب میرسم خونه بعد دوباره شبشم بشینم کار کنم! انگار که من خانواده ندارم یا به استراحت احتیاج ندارم. 

حالا در هر حال که این کارو نکردم، اما کاش حداقل ادم بودم ویکندا درست حسابی استراحت میکردم نه اینکه بابت هیچ کاری نکردنم زجر بکشم.

هیچ علاقه ای به این پی اچ دی م ندارم و اصلا دلم میخواد گریه کنم.

۰۳/۰۴/۰۷
آی دا

غم

نظرات  (۴)

هممون دوس نداریم

اما چاره چیه؟

من حس میکردم ازونایی که آکادمیا رو دوس دارن

تا اینجا که خوب اومدی. یه هل ریزم بدی تمومه دیگه

 

پاسخ:
راستش دیگه خودمم نمی دونم چی دوست دارم…

من یه مدت واسه یه آزمونی خوندم و خراب کردم. با وجود اینکه میدونستم با دوره و حل سوال قبول میشم ولی دیگه گذاشتم کنار و رفتم دنبال تنبلی و تفریح. بعد از یه مدت دققیقاً دچار همینی که مشا میگین شدم. «زجر می‌کشیدم بابت اینکه هیچ کاری نمی‌کردم» بعد وگیر شدم گفتم چرا خودمو عذاب بدم، اصن نمیخونم و انتخاب عامدانه میکنم که ولش کنم. ولی خیلی بدتر شد. خیلی حالم گرفته شد و افسرده‌تر و خسته‌تر شدم! الان دوباره برگشتم به زندگی سخت قبلی! هیچیو نمیشه نصفه نیمه گذاشت، هر چقدر هم سخت باشه. ایشالا زودتر تمومش میکنین و راحت میشین

پاسخ:
ممنونم لطف دارین
هرچند من حتی تو اوج نا امیدی هم کارامو انجام میدم فقط با اون حس ناخوشایند. معمولا ویکندا هم کلا سعی میکنم اگه مجبور نباشم کار نکنم. اما بدیش اینه که با یه حس عذاب وجدان مزخرف همراه شده

سلام آی‌دا عزیزم.امیدوارم حالت خوب باشه.

من از چیزایی که مینویسی حس میکنم الان فقط خیلی خیلی خسته‌ای و به شدت نیاز به یه استراحت درست و حسابی(ولو کوتاه) داری و اصلا مشکل بی‌علاقگی نیست.تفریح و استراحت تو زندگیت خیلی کمه.حتی زمانهایی هم که قراره برای تفریح و استراحت باشه درگیر کار و درسی..خیلی خسته‌ای.خودت رو دریاب.

پاسخ:
موافقم ندا جان فقط برن اوت کردم

زندگی همینه دیگه از لحظه لحظه هاش لذت ببر

پاسخ:
درسته…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">