مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

۷۸ تا

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

خودم میدونم کیفیت مهمه و نه کمیت. اما اخیرا تعداد سایتیشن هام رو گوگل اسکولار شد ۷۸ تا. 

منی که وقتی وارد امریکا شدم فقط یه دونه سایتیشن و یه دونه مقاله داشتم، این برام هیجان انگیزه که الان هشت تا پیپر و ۷۸ تا سایتیشن دارم.

چه کنیم؟ همین دلخوشی های کوچیکه که ادمو به زندگی بند میکنه.

ببینم تا وقت دفاع به ۱۰۰ میرسه یا نه. یادم باشه وقتی به ۱۰۰ رسید هم بیام بگم.

 

*سایتیشن تعداد دفعاتی هست که گروه های علمی از پیپر تو به عنوان رفرنس استفاده کردن.

نظرات  (۶)

🥳🥳🥳

پاسخ:
^________^

omg congratulations! that sound incredible. you must be so proud :) good for you :)

پاسخ:
مرسیییی خیلی ممنونم ^___^
۱۴ تیر ۰۳ ، ۱۲:۲۹ نگین هستم :)

واو واقعا خیلیه 

خیلی از استادای ما با اینکه چند سالی هست که دکترا گرفتن و استاد شدن انقد سایتیشن ندارن 

به نظرم خیلی بیشتر از یه دلخوشی کوچیکه و خیلی باید به خودتون افتخار کنین 

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون ^___^

باعث افتخاری🌹❤️

پاسخ:
ممنونممم ^_^

تو همیشه در تلاشی و این کمترین نشونه برای افتخار کردن به خودته.

مطمئن باش این تعداد، نشون دهنده کیفیت کارته.

 

پاسخ:
لطفتون به منه ممنونم^_^

مبارک باشه دختر جون 

پاسخ:
مرسیییی^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">