مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دنیای لغات

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

خواندن ۴۵۰ لغت جدید در حدود یک ماه و نیم گذشته؛ و سعی در به خاطر سپردنشان زیادی جذاب و بوس دادنی نیست؟

به نظر من که هست.

کلمات برایم لگوهای جذابی هستند که سعی می کنم با روی هم قرار دادنشان ساختمان جدیدی بنا کنم و هرچند که ساختمانم زیاد مستحکم نباشد؛ اما باز هم تلاش می کنم که آن ها را روی هم بچینم و راه های جدید برای استحکام بنا پیدا کنم.

از خودم راضیم؟ بله خیلی زیاد.

۹۶/۰۹/۱۲
آی دا

زبانخوان

نظرات  (۳)

بیشتر ترکیب کلماتن که جذاب میشن...مثلا یه جایی دیدم یکی نوشته بود" درکم کن و شرکم کن 
پاسخ:
چی بگم والا!
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۶ مصطفی موسوی
ادامه بده ادامه بده ادامه بده
پاسخ:
مرسی:)
شاید جذاب باشه ولی سخته
پاسخ:
همه ی چیزای ارزشمند بدست اوردنشون سخته😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">