مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

برف

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

امروز جایی می خوندم که نوشته بود ممکنه بهترین لحظات عمرمون رو بگذرونیم اما حواسمون نباشه اون روزا بهترینن.

خدا رو چه دیدی. شاید چند سال آینده، که سرم بیش از هر روزی شلوغ باشه، به بطالت این روزها غبطه بخورم...


کاشکی برف بباره واقعا.

متاسفانه دفعات قبل هر بار که برف باریده یا من کنکور داشتم، یا امتحان داشتم، یا باید هلک هلک تو سوز و سرما می رفتم سر کار.

امیدوارم که امسال که وقتم مال خودمه، حداقل یه مقدار برف بباره و تنوعی بشه تو زندگیم.

رفتم فیلم های نازمد اسکاری امسال رو دانلود کنم، اما دیدم براشون زیرنویس نذاشتن هنوز.

هنوز اونقدری اعتماد به نفس ندارم که بخوام فیلم بدون زیرنویس ببینم!

۹۶/۱۱/۰۶

نظرات  (۴)

۰۷ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۱۵ مصطفی موسوی
من که اگه میشد فیلمهای ایرانی رو هم با زیرنویس میدیدم!
پاسخ:
خسته نباشی🙄

اولین خاطره برف من مال زادگاهم. اون موقع ها بخاری هیزمی داشتیم. یادمه گاهی توش تخم مرغ میزاشتیم بپزه و گاهی هم می ترکید.

مدرسه نمی رفتم.

پاسخ:
من دوران بچگیم همش ارزوی برف سنگین و تعطیلی مدرسه رو داشتم اما دریغ!
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۵۰ مصطفی موسوی
بفرما برف هم بارید! همینو میخواستی؟ (با توجه به پست جدیدم!)
پاسخ:
شهر ما نبارید!
سلام ایدا جان.
میدونم کامنتای اون پستو بستی و یعنی نمیخوای نظری دریافت کنی.
اما خب نتونستم کامنت نذارم.؛)
اول از همه تبریک میگم هوراااااااااا.ایشالله به سلامتی.
و دومممممممممممممم خواهش میکنم ازت حتما حتما حتما بستن گردن بند واسه گردنت رو پشت گوش ننداز.حتما ببند تا به جاهای باریک خدایی نکرده نکشه.چون من از نزدیک شاهد بودم دورو برم تو خانوادمون کسایی که مشکل گردن درد داشتن بعد چه ها که نکشیدن در صورتی که اگر به موقع رعایت میکردن و گردن بند میبیستن انقدر به بدبختی دچار نمیشدن.والا جیگر خودمم خونه واسه همین در توانم نیست شرح بدم اون بدبختیا رو.
خلاصه اینکه سعی کن درست بشینی سعی کن گردنتو نندازی خیلی پایین.میدونم ادم سختشه بخواد اون گردن بندارو ببنده.ولی سهل انگاری نکن.مثلا هر وقت تو خونه ای ببندش.البته یه گردن بندی داشتیم ما، اقا اون خیلی بد بود هر وقت هرکی میبستش کلی بعدش گردن درد میگرفت اما بعدها یکی دیگه خریدیم اون خیلی خوب بود و تحملش خیلی راحت بود.
ایشالله هرچه زودتر خوب شی.تو جوونی از الان رعایت کن.
پاسخ:
آخی نیلوفر جان مرسی
من اشتباهی نظرات اون پستو بسته بودم! الان بازش کردم!
مرسی که برام توضیح دادی
چشم سعی میکنم ببندم حتما چون واقعا دردش خیلی زیاده..
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">