مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

اخم ممنوع

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ق.ظ

همینکه خانواده ای دارم و تحصیلاتی و شغلی و کسی که دوستم داره؛ دلایل مبرهنی هستن که می بایست بخاطرشون اخمامو باز کنم‌.

۹۶/۰۹/۰۵

نظرات  (۳)

۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۴ مصطفی موسوی
تازه باید پز هم بدی!
پاسخ:
بله همینطوره:)
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۱ رازدانه های من
اگه به داشته هات اخم کنی نداشته هات ودنیابهت میخندن:)
پس بخند:)
پاسخ:
ممنون قشنگ بود:)
در باب این موضوع به نظر من اساس و پایه ی زندگی، بر مبنای عشق تعریف میشه.. عشق به پدر و مادر، عشق به فرزند، عشق به همسر، عشق به کار، تحصیل، کوه، جنگل، حیوانات و و و.. در هر قسمت از صفحات زندگی، اگه عشق نباشه، که امروزه خیلی هم زیاده، ویرانی به بار میاره و حتی امکان داره که از شخصیت انسانی هم به دور باشیم.. برای مثال اگه عشق به حیوانات و گیاهان نباشه، حیوان آزاری و تخریب جنگل پیش میاد، اگه عشق به تحصیل نباشه، نمره گرفتن و مدرک گرفتن و فرار کردن از دانشگاه پیش میاد، اگه عشق به پدر و مادر کمرنگ بشه، خانه ی سالمندان و رها کردن اونها به حال خودشون پیش میاد. اگه عشق به همسر نباشه، خیانت و بی انگیزه گی از زندگی ییش میاد. و و 
شاید این شعر حسن ختام خوبی باشه بر این صحبت :
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شده به عشق.. ثبت است بر جریده عالم دوام ما



پاسخ:
درسته همینطوره:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">