مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

وضعیت بحرانی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ب.ظ
دارم فکر می کنم که احتمالا یه جای کارم تا اینجا اشتباه بوده؛ که الان اینقدر غمگینم.
به نظر من آدما با شغلشون هویت پیدا میکنن، و من بدون داشتن شغلم خلا شدیدی در خودم حس می کنم.
ماجرا اینه که به خاطر وضعیت اقتصادی بد کشور، و اینکه شرکتمون نمیتونه مواد اولیه وارد کنه، در حال حاضر شرکت بسته ست و بجز موارد اندکی که  میرم شرکت تا کارای خرده ریز رو انجام بدم، میشه گفت بیکارم.
البته هر سال همین موقع ها شرکت به همچین وضعی دچار میشه اما این بار خطرناک تره.
کجای کارم اشتباه بوده؟
نباید این رشته رو می خوندم؟ 
یا وقتی واردش شدم درسم رو بد خوندم؟
یا وقتی از دانشگاه خارج شدم درست دنبال کار نگشتم؟
یا شایدم کارم اشتباه بوده که موقع دانشجویی به اون شغلی که با دیپلم برام دست و پا شده بود پشت پا زدم و نخواستم از دانشگاه انصراف بدم؟
یا الان کارم اشتباهه که دنبال کار نیستم؟
واقعا غمگینم و نمی دونم باید چکار کرد.
احتمال اینکه شرکت دلش بسوزه و حقوق و بیمه رو تا انتهای سال رد کنه هست، اما خلاصه چی؟ :(
برای برنامه ریزی هایی که برای آینده م کردم، شدیدا به این درآمدم احتیاج دارم و در واقع الان نمی دونم اگه حقوق این ماه واریز نشه چکار باید بکنم.
واقعا فکر میکنم تقصیرمون چی بوده ایران بدنیا اومدیم :(
۹۶/۱۰/۱۹

نظرات  (۴)

واقعا آخه چرا ایران؟اینهمه کشور،اینهمه جا تو دنیا هست.چرا تو ایران به دنیا اومدم؟؟؟؟
البته بعضی وقتا خودمو اینجوری دلخوش میکنم که اگه تو کره شمالی به دنیا می اومدم چی؟؟؟؟و اونموقعه که خداوند را سپاس میگزارم که تو کره شمالی به دنیا نیومدم
پاسخ:
من دیگه به وضع این مملکت هیچ امیدی ندارم هیچی:((
خدا بهمون رحم کنه این چند صباح عمرو
۲۰ دی ۹۶ ، ۰۰:۵۷ مصطفی موسوی
تا چند سال پیش هرکس دم از رفتن میزد، زر میزدم که نه ما باید بمونیم مملکت خودمونو آباد کنیم. اما الان هرکس از رفتن حرف میزنه میگم اگه میتونی فقط برو!
پاسخ:
اینجا اباد شدنی نیست:((

سلام.

شما که زبانت خوبه اگه میتونی برو. حتی برای ادامه تحصیل هم که شده.

اگه خواستی برگردی قوی تر از اینی هستی که الان هستی.

اگه میتونی خلاقیت به خرج بده و نو آوری کن و کارآفرین باش. یه کاری خودت برای خودت دست و پا کن. از کس دیگه برای آدم آبی گرم نمیشه.

خیلی دوست دارم بهت روحیه بدم و بگم همه چیز درست میشه و امیدوار هم هستم اینطور باشه. ولی این وضعیتی که می بینم هیچ امنیت شغلی ای برای هیچکس نیست.

انشاالله که درست میشه.

پاسخ:
نسل ما که سوخت
امیدوارم برای نسلای بعدی خوب باشه زندگی:(
مرسی
سلام ایدا جان.خوبی؟
خب جدی امکانش نیست برات که از یه دانشگاه پذیرش بگیری و راحت کنی خودتو؟
پاسخ:
سلام
قربانت عزیزم
همچین امکانی رو فعلا ندارم‌.‌.‌.
اگه اینقد اسون بود همه میرفتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">