مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

رقابت

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

در رقابتی تنگاتنگ با آقای محترم به سر می برم. قراره 504 رو از ابتدای تابستون شروع کنه (من از ریخت و قیافه 504 خوشم نمیاد و کلا نخوندمش). ایشون نظرش اینه که تو لغت های بیشتری بلدی، اما من به این صحبت هاش وقعی نمی نهم چون حس می کنم میخواد منو اغفال کنه کمتر بخونم :| اون همینجوریشم سخنرانی های تد رو گوش میده و کلا زبان اصلی کار میکنه، بعد به من میگه تو بهتر بلدی :/

یعنی یه همچین آدم پلیدی هستم که با اونم رقابت میکنم :)))


اینترنتم اوضاش خییییییلی خرابه. اینترنت نداشته باشم نمیتونم تمرکز کنم درس بخونم. واقعا نمیدونم مشکل از چیه.


۹۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۱)

هر ایرانی یک بار خوندن دو تا درس اول ۵۰۴ :|
پاسخ:
منم خوندم اما فضای کتابشو دوست ندارم. شاید چون از بچگی هی جلو چشمم بوده اما توش پیشروی نداشتم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.