مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

فقط می ترسم همین!

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

امروز همکلاسی لیسانسم دایرکت زده که آیا داری برای آزمون زبان مهمی میخونی؟

بعد هم گفته فضولی نباشه یه وقت.


من راستش از جواب دادن به این سوال وحشت دارم.

نه به جهت اینکه بخوام مرموز باشم. نه اینکه تنهایی بخوام پیشرفت کنم و نخوام بقیه پیشرفت کنن. نه اینکه بخوام تنهایی خفن بشم و دلم نخواد بقیه خفن بشن!

فقط فقط یه دلیل داره و اونم اینه که می ترسم!!

خب مسلما من اگه جواب بدم آیلتس یا تافل، پشت سرش سوالات دیگه میاد و برای منی که نمی دونه فرداش چه اتفاقی داره میفته و اوضاع داره چجوری میشه، خیلی دردناکه.

آدم مخفی کردن چیزی نیستم.

اما از اینکه یه حرف الکی رو زبونا هم بیفته خوشم نمیاد. چیزی رو زبون بیفته و بعد اتفاق نیفته.

فعلا زندگیم افتاده رو دور اینکه همه چیز به خیلی کسا مرتبطه! و جواب سوالامو حتی خودمم نمی دونم.

۹۷/۰۷/۱۴

نظرات  (۷)

اینستاگرام و دردسرهاش ۲
پاسخ:
دقیقا :)))
۱۴ مهر ۹۷ ، ۲۳:۵۵ مصطفا موسوی
سوال اینه که هدف بارو از پرسیدن همچین سوالی چیه؟!
پاسخ:
آره.
و اینکه خیلی فرق میکنه کی این سوالو می پرسه و اینکه چقدر نظرت نسبت بهش مثبته.
نمی دونم تافل دادن یا ندادنم چه فرقی براش می کرد.
بزن همشونو بلاک کن😁😁😁
پاسخ:
اینم ایده ی خوبیه😋😁
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مثلا میتونی بگی آره خب فضولیه:-)))
ولی راه پیچوندنش هم اینه که بگی حالا ببینیم چی میشه یا مثلا ببینم تا کجا می‌تونم بخونم و..
پاسخ:
گفتم بهش کلا به زبان علاقه دارم :)))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ ملکه بانو
بگو چطور؟
پاسخ:
پودر میشه طرف :))))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۰ ملکه بانو
خیلی جواب خوبیه. من از مادرشوهرم یاد گرفتم. کاملا پیچونده میشه طرف
پاسخ:
:))))
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۲ تافل داده
سلام. شما کتاب تافل یا جی آر ای نیاز نداری؟ نو هم هستن. تقریبا همشهری هم هستیم. امتحانم رو دادم خواستم زکات علمم رو بدم. فروشی هم نیستن میخوام اهدا کنمشون. چون خودم از رو لپ تاپ میخوندم کتاب ها با تقریب خیلی خوبی نو موندن.
پاسخ:
سلام. نه خیلی ممنونم از لطفتون. احتیاج ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">