مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

و من ترسوترینم...

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ب.ظ

آینده برام ترسناکه.

فقط دلخوشیم به اینه که دست خودمه چطور بسازمش.

۹۸/۰۱/۰۸

نظرات  (۴)

۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۳۳ احسان شریعتی
واقعیت ترسناک‌تر اینه که آینده چندان هم دست خودمون نیست 
پاسخ:
نه اگه تلاش کنیم؛ و خیر باشه، خدا خواسته هاشو با ما موازی میکنه
باز جای امیدواری داره...
پاسخ:
فک کنم برای هممون اینطوریه ..
عالی بسازش 
تو می تونی ایدا :)
پاسخ:
مرسی که همیشه انگیزه میدی:*
واسه من آینده دقیقا به همین دلیل که ساختنش دست خودمه ترسناکه:))
پاسخ:
نه
باید خوشحال باشی که دست خودته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">