مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ما ازموده ایم در این شهر بخت خویش..‌

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۷ ب.ظ

قبلا برای کنکور ارشد که میخوندم تصمیم گرفتم وبلاگمو ببندم

۶ ماه نه تنها وبلاگ ننوشتم، بلکه هیج اهنگی هم گوش ندادم

نهایتا نتیجه چیز مورد دلخواهی نبود.

سال بعدش که هم به وبلاگم رسیدم هم کلاس خطمو رفتم و هم مسافرتمو، به چیزی که میخواستم رسیدم!

حالا، اوایل پاییز تا اواخرش امتحان دارم. نه یکی، بلکه دو تا.

من موندم و یه وبلاگ و دو تا پیج اینستاگرام.

مدام چک کردن هر سه تاشون کلافه م کرده و خیلی وقتمو میگیره.

از طرفی هم میترسم اگه ببندمشون، روحیه م پایین بیاد و دیگه هیچ بازدهی نداشته باشم.

از یه طرف دیگه هم از محیط مجازی خیلی خسته ام:(

شاید چک کردن گوشی فقط ۱۲ شب راه حل خوبی باشه... نمی دونم...



۹۸/۰۱/۱۴

نظرات  (۷)

خب شاید اگه برای یه مدت کوتاه مثل یک یا دو هفته در ماه ببندیشون بد نباشه.اینطوری کلی وقت اضافه برات می مونه و می تونی کلی کارهای مثبت انجام بدی بعد توی اون یکی دو هفته دیگه خود به خود کمتر غرق در فضای مجازی می شی.یه کار دیگه هم اینه که تعداد فالوئینگ هاتو کمتر کنی.خلاصه برای راحتی خودت یکی دو روز وارد فضای مجازی نشو ببین چطوره...
پاسخ:
چرا حالا ناشناس
ممنون در هر حال
جالب بود تجربه ات...

پاسخ:
ممنون :)
همه مون یه جوری درگیرش شدیم....من یک اکانت مو حذفیدم....ولی باعث نشده کمتر بیام اینستا
پاسخ:
خیلی درگیری بدیه :(
آره بابا.... تجربه به منم ثابت کرده رفتارهای افراطی و تفریطی نتیجه مثبتی نداره
البته من خودم همیشه افراط محض بودم :| هیچوقت نتونستم تفریط کنم!
پاسخ:
من دارم از نگرانی پرپر میشم اما نمیتونم تصمیم درست بگیرم :|
۱۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آره همون دوازده شب خوبه:-)
پاسخ:
نمی دونم.. شاید :)
خب من چند دفعه دی اکتیو کردم اینستا  اما خب ادم به تفریح هم نیاز دارد ..
ساده ترین سرگرمی فعلا همین وبلاگ و اینستا 
پاسخ:
دیگه آخه من زیادی تفریح می کنم :))
دور شدن از فضای مجازی در این دوره کلا سخته 
من خودم اینستا رو دی اکتیو کردم یک مدت و اما باز برگشتم اما زیاد فعالیت ندارم اونجا و بیشتر به وبلاگ میرسم 
نمیشه ازش دور شد اما میشه کنترلش کرد
پاسخ:
بله درسته همینطوره واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">