مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

خطر 28 سالگی نزدیک است

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۱ ب.ظ

خب، فکر می کنم باید خوشحال باشم که تعطیلات تموم شد.

تعطیلات بلند مخصوص دو دسته آدمه: یا خیلی پولدار، یا خیلی بیکار و بیعار.

من نه پولدارم که برم مسافرت و گردش، نه بیکار که خیالم جمع باشه و غم چیزی رو نداشته باشم.

خوردن و خوابیدن بهم خوش نمیگذره وقتی که کلی دغدغه دارم.

خلاصه که دوره ی زجرآور عید که همش باید استرس اومدن مهمون می داشتم تموم شد.


سه شنبه تولدمه.

چه حسی داره 28 سالگی؟



۹۸/۰۱/۱۶

نظرات  (۳)

برای من حس معرکه‌ای داشت:)

امیدوارم خوش و خرم شروع بشه 28 سالگی‌ات
راستی چقدر باهات درباره عید موافقم. چون منم جزو هیچ کدوم‌شون نیستم:)
پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
امیدوارم به زودی پولدار شیم پس😄😎
تولدت مبارک 
ایشاتلله که بهترین ها امسال اتفاق میافته 
من که خوشحالم تمام شد ..رندگی عادی بهتره 
پاسخ:
مرسی عزیزم^-^
اره منم جدا خوشحالم روال عادی زندگی شروع شد
و باز هم تولد تون مبارک 

والا 28 سالگی من خیلی شلوغ بود از نظر کاری نسبت به الان 
اما حسی که داشتم کمی تا قسمتی زندگی کردن داشتم تجربه می کردم که تا به الان هم ادامه داشته 
هر چی بزرگتر میشی یک بخش ادم پر از استرس و آشفتگی آینده است و بخش دیگه حس خوب لذت زندگی بردن و خوش گذرونی و به خودت رسیدنه 
ایشالله همینطور که قبلا گفتید امسال و این سن و سال پر از اتفاقهای قشنگ تون باشه 
پاسخ:
خیلی ممنونم...
با دعاهای خیر شما انشاالله که برسم به خواسته هام..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">