مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ق.ظ

مصلحت خدا.

همین منی که همیشه برای انجام دادن کارهام اینقدر عجله داشتم و همه چیزو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دادم، حالا دارم صبر می کنم! خیلی دارم صبر میکنم!

من آدم غیرصبوری بودم. هستم هنوز هم.

انتظار رو به سختی تحمل میکنم.

مادرم گاهی میگه نکنه 6 ماهه دنیا اومدی و من یادم نمونده.

من همونم که یه اسپند رو آتیشم. اما همه چیز طوری چرخید که مجبور شم کوتاه بیام! که آروم باشم! اونم من!

گاهی خودمو تهدید میکنم: آخرین باری باشه خودتو تو موقعیتی قرار میدی که مجبور شی صبر کنی. که همه چیز دست خودت تنهایی نباشه.

اما بعد میفهمم حرفم احمقانه ست.

زندگی رو نقطه ضعف های آدما دست میذاره و رو همونا امتحانشون میکنه. منم دارم امتحان ِ صبر کردن پس میدم.

چقدر موفق خواهم بود؟

۹۸/۰۲/۲۳

نظرات  (۴)

نقطه ضعف :(
چرا زندگی دقیقا دست رو نقطه ضعف میذاره!
پاسخ:
زندگیه اسمش دیگه!
همه عمرمون به صبر کردن گذشت خدا وکیلی
پاسخ:
باشه ولی انتظار دلداری داشتم :|
همدردی هم کم از دلداری نداره :|
پاسخ:
:||
نه فقط حس میکنم بدبخت عین خودم زیاده :))
البته شوخی میکنم خدا نکنه بدبت باشیم :دی
صبر کردن چیز بدی نیست و سخت هم نیست 
یک مدت صبوری برای ادمی مثل شما باعث میشه بخش دیگه ای از شخصیتت رو بهش پی ببری 
بخشی ک شاید تابحال خاموش بوده 
ایشالله امتحان قبول میشی و خودت از همه بیشتر خوشحاا میشی
پاسخ:
خیلی ممنونم
کامنت های شما همیشه بهم انرژی میده..
انشاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">