مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

خ ل و چ ل ؟

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ق.ظ

حس می کنم روابط اجتماعیم خیلی افت کرده :))

احتمالا بابت خونه بودن زیادیه؟

بابت همین در جهت ارتقای خودم، امروز که رفته بودم بانک و یه همکلاسی دوران دبیرستان رو دیدم، سعی کردم برم جلو و معاشرت کنم! کاری که از من بعیده :)) بلکه شاید حرف و سخن جدیدی داره من بی خبرم...

وقتی میرم شهر به آدما یه جوری نگاه میکنم، که فک کنم اگه دقیق بشن متوجه میشن که عجیب نگاشون میکنم!

کلا هم حالتای خاصی بهم دست میده.

مثلا یهو میرم تو فاز یه چیز خاص. مثلا درسی. بعد اون وسط اگه تلفنم زنگ بخوره، تا چندین دقیقه اصلا نمیفهمم چی میگه و صداش برام مبهمه.

یا وقتی یهو کسی داخل اتاقم میشه و منو خطاب قرار میده. سخت به خودم میام تا ببینم چی میگه.

حالا بدبختی شایدم خوشبختی اینجاست برای بعد از امتحانام هم یه سری برنامه ی دیگه جور کردم! که بازم مستلزم اتاق نشستنه، هر چند فشارش کمتر باشه :|

در واقع این برنامه رو -برای بعد از امتحانام- دیروز عصر وقتی خواب بودم، توی خواب برای خودم برنامه ریزی کردم!

اونم خوندن درسای لیسانس ه :|| و تمرین مکالمه ی عمومی.

خدای من. نکنه واقعا عجیب و غریب و درب و داغون شده باشم خبر ندارم.


در حالت عادی، یعنی پارسال ها، هر کی منو از دور می دید، اونطور که به گوشم رسیده، یه آدم مغرور و از خود راضی به نظر میومدم.

با این اوضاع جدید فکر کنم برچسب های دیگه ای هم بهم بزنن :))



۹۸/۰۴/۳۱

نظرات  (۵)

واقعا حق داری. خونه موندن آدمو عوض میکنه
سعی کن حتما گاهی بزنی بیرون از خونه
مثلا ماهی یه روز خاص رو با دوستات باش
پاسخ:
متاسفانه دوستام خیلی خیلی محدودن :( یکی دو تا
وای چه جالب و باحال...
من فکر میکردم فقط تو فیلماس که یه نفر وقتی تو فکره،یا به شدت غرق در انجام یه کاریه صداهای اطرافشو نمیشنوه.خیلی برام جالب بود که تو هم اینجوری هستی.
به نظرم چیز خوبیه،میتونه حاکی از تمرکز بالات باشه.
آخ چقد چقد میخواست تو و من تو یه شهر بودیم اون وقت من سومین دوستت بودم.زود زود با هم بیرون میرفتیم.دریغاااا...فسوساااا
پاسخ:
دریغا :))) آره واقعا منم ناراحتم که دوستای کمی دارم...

تمرکزم اتفاقا ضعیفه، اما جدیدا خیلی اینطوری میرم تو نخ چیزی..

متاسفانه منم همینجوریم. و وقتی دایره دوستای همسن و سالامو میبینم از تنهایی خودم واقعا تعجب میکنم
پاسخ:
البته مزیتش هم اینه که آدم درگیر حواشی های الکی نمیشه.
ولی خب برخی اوقات نیازه چند تا دوست
نمی دونم چرا وبلاگ خون ها و وبلاگ نویس ها دوستای کمی دارن تو دور و برشون🤔🤔🤔
پاسخ:
آره عجیبه :))
در خصوص معاشرت به نظرم باید توازون رعایت بشه 
نه خیلی خشک وو نه صمیمی 
برنامه ریزی تو خواب هم خوبه اگه یاد ادم بمونه 
پاسخ:
درسته حق با شماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">