مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

رایتینگ با چاشنی دندان درد

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

چند ماه پیش که رایتینگمو به یه مصحح داده بودم، خیلی تعریف کرده بود و خب راضی بود از عملکردم

این شد که من حسابی غره شده بودم و فضای اتاق برای پرواز من کافی نبود

بعد از ازمون آزمایشی و نمره ی متوسطی که گرفتم، بر آن بر آمدم که اشکال کار رو در بیارم؛ با حالت اینکه اِ وا چرا اینطوری شد.

این شد که امروز در عرض 35 دقیقه یک رایتینگ 647 کلمه ای نوشتم و برای یه مصحح دیگه فرستادم

یک سری ایراداتی از من گرفته که خب بجاست. حدود نمره رو کمی بالاتر از متوسط و رو به خوب گفت

اما از ایراداتی که ازم گرفته جملاتِ خیلی طولانیه. که احتیاجی نیست اینقدر جملات رو به هم بپیجونی و طولانی بنویسی و هی بنویسی و این همه کلمه برای یه رایتینگ زیاده و تو قرار نیست بری جنگ که این همه جمله به هم تابوندی

خلاصه می دونم در مدت زمان باقیمونده کار چندان خاصی نمیشه کرد

اما میخوام یه رایتینگ باز توی تایم بنویسم و برای مصحح اولی بفرستم، ببینم چه وصیتی میکنه در این روزهای آخری

آقای محترم میگه این همه حساسیت به خرج نده، تهش نمره ت خوب میشه

اما نمی دونم چرا برای من نمره ی این بخش اینقدر مهم و حیاتی شده. شاید به خاطر نمره های خمپاره خورده ی بچه هاست که اخیرا نمراتشون به طرز عجیبی خیلی پایین شده.

 

+دندون درد داره منو می کشه. تمام فک و دهنم درد میکنه و صورتم بی حسه. تشخیص خانواده اینه که عفونت کرده دندونای عقلم جفت با هم. فردا قراره برم دکتر. البته که فعلا هیچ کاری رو دندونام انجام نمیدم؛ فعلا قرصی چیزی بهم بده که این روزها رو زنده بگذرونم.

 

 

 

۹۸/۰۸/۰۸
آی دا

زبانخوان

نظرات  (۵)

۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۰:۴۵ لیانا وزیری

شدیدا و از ته قلبم برات دعا میکنم که انشاالله نتیجه آزمونت خیلی خوب بشه و راضی و خوشحال باشی.

پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنونم ازت عزیزم :)*
۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۹:۲۴ مصطفا موسوی

قرص نوافن  دندون دردو آروم میکنه خواب آور هم نیست. برای من که خوب جواب میده

پاسخ:
حالا برم دکتر ببینم چیا میگه
۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۵ احسان شریعتی

انشالله 120 بگیری :)

پاسخ:
۱۲۰ که دیگه نمره بزرگانه...
من به نمره بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ راضیم

دندون درد؟؟؟الان ؟؟؟؟ 

ژلوفن مسکن دندونه جانم البته اگه مشکل معده نداری...اگه عفونت هم داشتی که باید هم مترونیدازول برای عفونت بی هوازی بخوری هم سفکسیم برای باکتری های هوازی  (چند سطر از تجربیات یک درد کشیده )

البته تصمیم نهایی رو دندون پزشک میگیره 

پاسخ:
آره :(
رفتم دندون پزشک گفت تا عکس نگیری هیچی نمیتونم بگم
کلی دنگ و فنگ داره حالا منم که وقت و حوصله ندارم

وااای آخه این چه وقت دندون درده، عیبی نداره انشالله روز آزمون دردش ساکت بشه، خوب بدی آزمونت رو. موفق باشی

پاسخ:
مرسی عزیزم انشاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">