مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

با موهای کوتاه تر قشنگ ترم

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۸ ق.ظ

امروز رفتم سلمونی و بابتش خوشحالم

موهای کوتاه تر منو راضی میکنن

 

 

+آه از سِرُم موی سینره که اوایل ۱۸ تومن میگرفتم الان شده ۵۰ تومن.

۹۸/۰۸/۱۰

نظرات  (۸)

۱۰ آبان ۹۸ ، ۰۶:۱۵ احسان شریعتی

زمانی پسرها پشت کنکور موهاشون را می‌ترشایدند که نتوانند بیرون بروند و مدام بخوانند، ربطی به تو نداشت ولی این مطلبت من را به یاد این کار احمقانه شان انداخت

پاسخ:
تقریبا این دوره ی درس خوندنم که تموم شده
اما منم برای کنکور لیسانس موهامو پسرونه زده بودم و وای که چقدر زشت شده بودم :)))

مبارک باشه قشنگ جان 

موی کوتاه هزینه کمتر ...از بس که شامپو و ماسک مو گرون شده باید کچل کنیم :(

پاسخ:
مرسی آبان جان
آره واقعا...من که دیگه از هزینه ی شامپو و ماسک و سرم و .. کلافه شدم
۱۰ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۹ زهرا طلائی

مبارک باشه قشنگ خانم

پاسخ:
متشکرم عزیزم :)*

اصلا موی کوتاه نگهداریش اسون تره

و به نظر من خوشگلتر از موی بلند

پاسخ:
موافقم ^_^

مو کوتاه راحت تر آدم :)

پاسخ:
احسنتم:)

آقا من که کوتاه کردم به فلط کردن افتادم. درسته قشنگ و متفاوته اما با این شرجی! همش میره هوا

پاسخ:
برای من از مصری بلندتره و هنوز میشه بست
بیشتر چون زیر موهام سوخته بود کوتاه کردم

اصن مو بلندا رو درک نمیکنم.چی بشه اصن :))

پاسخ:
اره من بودم تا چند وقت پیش عکس پروفایلم کلی زلف داشت:))

صداشو درنیار :))

پاسخ:
باشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">