مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تافل

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

امروز نمره ی تافل م اومد. تا نمره م نمیومد دست و دلم نمی رفت پست بذارم....

خب... راستش مینیمم دانشگاه ها رو پاس میکنه و همین برام کافی بود

راستش تقریبا باورم نمیشه که پروژه ی تافل تموم شده باشه؛ یا حداقل فعلا تموم شده مگر اینکه جایی ازم نمره ی بالاتر بخوان که همچین چیزی بعیده وقتی خودشون مینیمم رو تعیین کردن.

آقای محترم میگه باید به خودت افتخار کنی که دست تنها اونم برای اولین بار همچین نمره ای آوردی،

خواهرم میگه باعث افتخار مایی!!

داداشم میگه بهت افتخار میکنم!!

کلا خانواده م جمع شدن واسه من دست و هورا میکشن انگار که مثلا غولی چیزی کشته باشم؛ ولی من قیافه م خنثی هست و به این فکر میکنم که بهار زودتر بیاد.

 

الان باید انرژیمو جمع کنم برای امتحان بعدی بخونم. مرسی که همچنان بهم انرژی مثبت میدین و برام دعا می کنین که از این یکی هم جون سالم به در ببرم.

 

 

۹۸/۰۸/۲۵

نظرات  (۱۹)

ما هم کلا بهت افتخار می کنیم 

مبارک ات باشه :)

پاسخ:
مرسی آبان جانم🤗❤

به به.. تبریک :)

پاسخ:
مرسی فاطمه جان :)

سلام.

ایوووووووول دمت گررررررررررم.عاشقتم.کاش میشد بغلت کنم.نمیدونی چه قدر خوشحال شدم.

؛********

پاسخ:
ممنون نیلوفر عزیزم بوس بهت بغل بهت^-^ :)*
❤❤❤
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۱:۲۴ لیانا وزیری

وااااااااایییییی تبریک،تبریک...

خیلی خوشحال شدم.واقعا هم جای افتخار داره.

قیافه خنثی چرا؟از موفقیتت لذت ببر.به خودت افتخار کن.

پاسخ:
مرسی عزیزم:***
خودم فک میکردم بالاتر میشم:)) اما خب همین که مینیمم رو دارم نباید ناشکری کنم
مرسییییی😘❤😘

عه آفرین بهت. نمیدونستم امتحانتو دادی. ایشالا اون یکی هم با موفقیت پشت سر میذاری. استاد پیدا کردی؟

پاسخ:
آره هفته ی پیش دادم.
مرسی قربانت
استاد که والا استاده بگه اوکی هم بازم اوکی ش نهایی نیست و نهایتا دانشگاه باید قبول کنه.
اما اره اوکی اولیه رو دارم
تا ببینیم چی میشه

آفرین

تبریکککککک

انشالله موفق باشی

پاسخ:
مرسی عزیزم
😊😊

دیگه وقتشه یک تجربه آزمون برای ما بنویسی.:)))

میشه سوال بپرسم یا حالت بد میشه از بحث تافل؟

مثلا من تا سه هفته دیگه مقاله کذاییم وقت میگیره ازم. بعدش می خوام شروع کنم برا تافل خوندن. اسفند امتحان بدم. زبانم متوسطه. تی پی اوهای اول یک تا شش را قبلا زدم میشدم ۲۱-۲۲

با توجه به تجربه ات تا اسفند حدودا چقدر می تونم خودمو بالا بکشم؟

پاسخ:
هر چی مربوط به تافل بوده رو از گوشی و چشمم دور کردم:))
اما چشم سعی میکنم یه تجربه بنویسم
علی الحساب اینو داشته باش که سبک تافل خیلی عوض شده
توی ریدینگ لیسنینگ تا به ۲۵ ۲۶ حداقل نرسیدی امتحان نده. چون جو سنگین امتحان مثل گرانش عمل میکنه!
حالا باز بستگی داره چه نمره ای میخواد دانشگات
تا اسفند وقت خوبیه اگه دیگه شب و روزت رو بهش اختصاص بدی

الان دیدم نوشتی انتظارت بیشتر بوده

نمی دونم چند شدی اما همین که مینیمم داری خیلی خوبه. خیللللییی مبارکت باشه.

دست راستت رو سر ما و اینا

جاهای دور دور خوب خوب بری از قبلش.

پاسخ:
آره انتظار بالاتری داشتم اما خب جو امتحان سنگینه و مخصوصا کسی بار اولش باشه بهش فشار میاد.
حالا همینم خدا روشکر...

خسته نباشید. بهت تبریک می گم. ماشالله به این اراده.

 

پاسخ:
خیلی ممنونم آقا یاسر
لطف دارید 
ممنونم:)

پس وقت کردی بنویس از ایمیلایی که زدی

پاسخ:
خصوصی برام بنویس کدوم قاره! ایمیل میزنی، که اطلاعاتی که دارمو بهت بگم
چون جا با جا فرق میکنه
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۲ مصطفا موسوی

دیدی گفتیم؟ 3>

پاسخ:
مچکرم ^-^
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۲ زهرا طلائی

تبریک میگم عزیزم

بهت افتخار می‌کنم و سعی می‌کنم از اراده تو یاد بگیرم

پاسخ:
مرسی عزیزم❤❤❤

تبریک میگم عزیزم به امید موفقیت های بیشتر و بهتر😍🌹🌹🌹

پاسخ:
مرسی عزیزم لطف داری❤🍒

میخواستم بگم حالا که همه چی داره رو به راه میشه یه هفته ز غوغای جهان بیا بیرون به خودت برس که تهش دیدم یه امتحان دیگه داری. :/

بخون،بخون،برات آرزوی موفقیت میکنم. ^_^

پاسخ:
اره..‌ برای این یکی واقعا حوصله ندارم :(((

تبریک میگم آفرین دوستم💃

پاسخ:
مرسی سمیرا جانم❤❤

آفرین آیدا👏👏👏

می دونستم می تونی😙

پاسخ:
ممنونم ^-^❤

به به مبارکه، انشالله همیشه خوش خبر باشی

پاسخ:
ممنون فرانچسکای عزیزم❤❤

همچنین من هم بهت افتخار میکنم 

یه خسته نباشید هم به خودم میگم که چندین روزه دارم اینجا رو میخونم بالاخره رسیدم به اینجاش✌✌✌✌

پاسخ:
خسته نباشید!
این همه تلاش و استمرار ستودنیه :))

قربونت برم به پای شما که نمی رسیم!

پاسخ:
لطف دارید :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">