مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در فراق

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیروز دارالترجمه تماس گرفته بود؛ من ندیده بودم. دوباره که خودم تماس گرفتم مسئولش رفته بود و قرار شد امروز صبح باهام تماس بگیرن.

بعد من دیشب از لحظه ای که به خواب رفتم توی خواب منتظر بودم باهام تماس گرفته بشه :| یعنی میخوام بگم همچین مرکز خرید شلوغ و پرآشوبیه ذهنم.

بعد همینطوری صبح تو خواب تصمیم گرفتم خودم دوباره زنگ بزنم بگم چیکار داشتین.

از اون ور خودِ عاقلم بهم نهیب زد بس کن این بچه بازی ها رو؛ واسه چی اینقدر تو هول و بلایی آخه :/

همینطوری با خودم در جدال بودم که گوشی زنگ خورد.

دارالترجمه بود و خانم مترجم بهم گفت که برای چک کردن نهایی چون نت قطعه نمی تونم برات ایمیل کنم و خودت باید بیای بگیری.

گفتم من شهرستانم سختمه تو این هوا بیام. پیام رسان داخلی ندارین از گوشی برام بفرستین؟ 

اما ظاهرا یا بلد نبود یا نمیخواست از گوشی اطلاعات رو برام بفرسته.

دیگه نهایتا جفتمون دعا کردیم تا فردا نت وصل بشه :|

که اگه وصل نشه، مجبورم آقای محترم رو به ناحیه اعزام کنم.

اما در هر حال چه فرقی میکنه؟ وقتی نت وصل نباشه، ترجمه ی مدارکم به چه کارم میاد!

آقای محترم میگه تا فردا وصل میشه اینترنت. چقدر دوست دارم به حرفش خوشبین باشم.

 

۹۸/۰۸/۲۸
آی دا

نظرات  (۵)

۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۶ مصطفا موسوی

اولا اییل های داخلی و پیام رسان های داخلی هستند اگر طرف بخواد کارتو راه بندازه. ثانیا اگه نمیخواد به خودش زحمت بده یه دیقه بره توی سایت http://picofile.com که الان باز هم هست. چند ثانیه ای فایل رو آپدیت کنه و لینکشو برات اس ام اس کنه. این از پرینت گرفتن هم برا‌ش راحت تره

پاسخ:
خانمه همسن ماها نیست وارد باشه دقیقا. بالای ۴۰ ساله
منم توان و حوصله ی توضیح ندارم براش
و گفتم که تا نت وصل نشه این ترجمه ه اصلا به دردم نمیخوره!

بدون نت فایده نداره ..نمی خواهد بری دنبال ترجمه 

اگر هم می خواهد کارت راه بندازه که پیام رسان بله فعال است 

پاسخ:
اره نمیرم
کلی باید الکی الکی کرایه راه بدم
اینجا هم خیلی هوا سرده

خوشبین باش. اگه خوشبین نباشیم که میترکیم از غصه :)))) حداقل اینطوری یه کورسویی امیدی چراغش ته دلمون روشن میمونه.

 

پاسخ:
چی بگم والا
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۷ پرینازم ...

منم همیشه ادامه زندگیمو شلوغی های توذهنموتوخواب میبینم

پاسخ:
:)

سال ٩٥ با نمره ١٩ و ٧٥ از داوری که از بهشتی اومده بود تو رشته فیزیک دفاع کردم. اما به خاطر مسایل مالی مجبور شدم برم سرکار و پارسال که شروع کردم به خوندن برای ایلتس و ترجمه مدارکام دیدم همین جور پولی که ب سختی در اورده بودم و با ترجمه، داره از کف میره و اصلا معلوم نیست کجا و کی پذیرش بگیرم. برای اینکه به قرض و قوله نیفتم بیخیال شدم، پس فردا ازمون استخدامی شرکت کردم چون جایی که الان مشغولم خصوصیه و هر لحظه ممکنه من رو نخان. می دونم نباید حس خسران داشته باشم چون وقتی خانواده ات تمکن مالی ندارن این غر زدنا بی فایده است. برات ارزوی موفقیت دارم، این روزا میگذره، ارامشت رو حفظ کن

پاسخ:
خیلی ممنونم.... انشاالله که بگذره این روزهای بد
راستش مشکلات مالی برای همه هست. من این دو سال تمام هزینه هامو محدود کر م و از همه چی زدم تا بتونم حقوق بیمه ی بیکاریمو سیو کنم.... روزگار سختیه... برای همه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">