مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

نتیجه ی ارائه مقاله، عقد و پس از آن

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ق.ظ

خیلی حرف برای نوشتن دارم اما از فرط زیاد بودن و البته دلشوره، نمی دونم چی بگم.

عقدمون در تاریخ 10 اردیبهشت انجام شد. در محضر با حضور خانواده هامون. شب خوبی بود و خوش گذشت. انشالله کرونا بخوابه بتونیم جشن عقد رو هم برگزار کنیم.

همه ی اینا در حالیه که دو روز قبل عقد و توی همه ی سرشلوغی ها، مقاله ای که قرار بود ارائه بدم رو پرینت کردم و هی دستم بود تا آماده ش کنم.

تو همین حین استاد ایمیل زد که تاریخ 5 می ارائه ست، با حضور خودش و چند تا از دانشجوهاش.

این بار دیگه مسلح رفتم برای ارائه.

لپ تاپ داداش رو قرض گرفتم که وسط کار خاموش نشه، و نت آقای محترم رو که دیگه مشکل قطعی نت و کند بودن نداشته باشم.

حدود 25 دقیقه از رو پاورپوینت ارائه دادم برای استاد و 4 تا از دانشجوهاش و حدود 10 دقیقه اونا سوال پرسیدن.

 

ارائه م تموم شد و استاد گفت آخر هفته بهم نتیجه رو اعلام میکنه.

جمعه بهم ایمیل زد و گفت که خبرهای خوبی داره.

نتیجه اینکه پذیرش با فاند کامل (هزینه های تحصیل+هزینه های زندگی) دارم الان.

 

خوشحالم؟ نمی دونم. دلشوره دارم؟ خیلی.

کاشکی با آقای محترم یه جا پذیرش داشتیم. تو دلم رخت می شورن.

هرچند هنوز مشخص نیست بتونیم ویزا داشته باشیم یا نه، اما پژمرده ام.

 

این روزا هم طبق معمول درگیر و دار مهمونی های بعد از عقد هستیم. روزهای قشنگیه، اما خب دیگه.....

بهتره ناشکری نکنم و بسپارم دست خدا، تا ببینیم چی پیش میاد.

 

 

نظرات  (۵)

اون بخش ایمیل استاد و گرفتن فاند کامل، چیزیه که شبا قبل خواب چشمامو می‌بندم و تصورش می‌کنم. 

پاسخ:
انشالله که بهش برسی :)
۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

تبریک دوگانه:-)

خب این چیزی هست که براش خیلی تلاش کردی و مطمئنا اگه نمی‌شد ناراحت بودی. 

پاسخ:
ممنونم:)
اره خب اونم که هست. هم خر رو میخوام هم خرما...

آفرین بر شما بهتون تبریک میگم

پاسخ:
خیلی ممنونم :)

آیدا بهت تبریک میگم عالیهههه 

این دلشورها کاملا طبیعی هستش بخاطره تغییر موقعیت 

ایشالا ویزام میگیرین 

میگم مقصدت سکرت؟ یا الان میتونی یگی؟ کدوم دانشگاه؟ خیلی ذوق زده شدم :))

پاسخ:
ممنونم سلامت باشی :)
ایشالا اگه ویزا بدن امریکا

تبریک میگم و خیلی عالیه که به هدفت رسیدی عزیزم🤩🥰فقط کاش میگفتی کدوم کشور قراره برین انشاالله؟

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
اگه ویزا بدن امریکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">